Definitief ontharen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MadelonSunny
Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:06

Ik heb dit IPL apparaat van Philips. Paar dagen terug voor de 5e keer gebruikt op mijn onderbenen, bikinilijn en oksels. Kan daardoor nog niet iets zeggen over na 5 keer maar wel over na 4 keer gebruiken. Haargroei op mijn benen is met 80% vermindert, op mijn oksels met 50% en bikinilijn ergens daar tussenin. Ik doe mijn hele schaamstreek maar merk dat het alleen echt op de bikinilijn weg blijft. Misschien dat de rest wat meer behandelingen nodig heeft. Ik heb allang blij dat mijn benen zoveel minder behaard zijn. Hopelijk vallen er deze week ook nog wat haren uit en dan ben ik klaar voor de zomer :D Het scheerapparaat wat erbij zit is trouwens echt een uitkomst. Van een scheermesje raakte mijn huid altijd geïrriteerd maar met dit scheerapparaat nergens meer last van.

Dus nog geen topresultaten maar ik geef het nog wat weken de kans. Ik ben allang blij dat mijn benen echt een stuk minder behaard zijn. De haren komen trouwens ook veel minder snel dus hoef minder vaak te scheren :)

Over Just Welness heb ik ook goede verhalen gehoord :j Maar ik wilde het toch graag zelf thuis doen dus ervoor gekozen om zelf een apparaat aan te schaffen. Die acties hebben ze trouwens echt non-stop :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Appeltje_1, BarbaravdW, leonie87, Lizzah, Meert, SennaS, topsylover, wiifke en 111 bezoekers