Definitief ontharen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:27

Yv_ schreef:
Ik heb het jaren geleden gedaan bij de bikinilijn en ik had volgens de papiertjes de perfecte huid ervoor: lichte huid + donker haar. Heb zo'n 14 behandelingen a 150€ gehad (2 jaar mee bezig geweest) en ehm.. Sja, weggegooid geld.
Het is een paar jaar veel minder geweest, maar de zakjes die niet dood waren, groeiden wel door, dus je moest alsnog gewoon blijven scheren. Na die 2 jaar ben ik er mee opgehouden en langzaam aan kwam alles gewoon weer 'in volle glorie' terug. Nu is het alsof ik dus nooit wat heb laten doen. Volgens mij moet je het altijd wel eens in de zoveel tijd blijven herhalen.


Ik heb dezelfde ervaring. 2 jaar geleden m'n bikinilijn met IPL laten ontharen, en ook een lichte huid en dik zwart haar. Het heeft een tijdje redelijk geholpen en er werd me verteld dat ik maar eens per jaar terug zou moeten komen. Alleen groeide het gelijk al supersnel weer terug en nu lijkt het inderdaad alsof er nooit iets aan gebeurd is -O- . Ik vond (en vind) het het geld absoluut niet waard helaas.


UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:33

Heeft er iemand hier ervaring met Tulip Laser Beauty in Amersfoort of de MeDioStar laser die zij gebruiken? Ik zie telkens een heel scherp geprijsde aanbieding voorbij komen maar vraag me af of het wat is :=

En is zo'n laser nou anders dan IPL? Dat vond ik redelijk werken, alleen heb me niet aan de 1-2 keer per jaar bijhouden gehouden dus alles is inmiddels weer terug. Ik laat me nu waxen, alleen zeggen ze daar telkens dat je na 8 behandelingen ofzo veel dunner en minder haar hebt. Ik zie na twee jaar nog steeds geen verschil -O- Echt op zoek naar een redelijk permanente oplossing dus. Al is het alleen maar om van de ingegroeide haartjes bij m'n bikinilijn af te komen.


UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:24

ShadowFax schreef:
UhNee schreef:
Heeft er iemand hier ervaring met Tulip Laser Beauty in Amersfoort of de MeDioStar laser die zij gebruiken? Ik zie telkens een heel scherp geprijsde aanbieding voorbij komen maar vraag me af of het wat is :=

En is zo'n laser nou anders dan IPL? Dat vond ik redelijk werken, alleen heb me niet aan de 1-2 keer per jaar bijhouden gehouden dus alles is inmiddels weer terug. Ik laat me nu waxen, alleen zeggen ze daar telkens dat je na 8 behandelingen ofzo veel dunner en minder haar hebt. Ik zie na twee jaar nog steeds geen verschil -O- Echt op zoek naar een redelijk permanente oplossing dus. Al is het alleen maar om van de ingegroeide haartjes bij m'n bikinilijn af te komen.


Vandaag weer bij mijn huidtherapeute geweest voor onderbenen en bikini-lijn.
Volgens haar maakt de laser (ik weet niet meer welk type laser zij heeft) het haarzakje echt kapot. Ipl breekt alleen het haartje af. Dat is wat ik begrepen heb. Met een laser heb je 90% van de haren permanent verwijderd.

Als ik zag hoe glad en weinig haar er was teruggekomen na 1 behandeling ben ik echt mega enthousiast. Natuurlijk heeft een haartje iets van 6-8weken de tijd om te groeien dus daarom meerdere behandelingen nodig maar wauw normaal moest ik na 1 dag al weer scheren en nu al 6 weken niet! Echt amazing. En eigenlijk had ik vandaag nog steeds niet hoeven scheren maar ivm de behandeling moest dat weer. Nou schijn ik wel de perfecte huidtint en haarkleur/dikte te hebben dus geen idee of het met een laser bij iedereen meteen ditzelfde resultaat geeft.


Oh dat klinkt heel erg goed! Wat voor huidtint en haartype heb je als ik vragen mag? Ik heb zelf een lichte huid en ik ben 'gezegend' met zwart en dik haar. Voor IPL was dit destijds ook 'perfect', ik weet niet of dat bij laseren ook zo is? En hoe vaak heb jij een afspraak?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annepaardoes, c_alsemgeest, Facebook, Googlebot, GrapeshotBot, Hazna, Janneke2, Kaetibangsi, Sizzle, Tess__, TessaxQuincy, YandexBot en 42 bezoekers