Definitief ontharen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

iirrssjjee
Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:34

Jolien87 schreef:
Ik geef dit topic even een schopje.
Ik overweeg om mijn oksels te laten laseren maar ben benieuwd wat fijne plekken zijn om dit te doen. Het liefst ergens in de omgeving van Almere of Zwolle.


Ik weet dat ze bij Just Wellness nu een hele leuke actie hebben. Is wel met OPT ipv IPL. Ik zit bij een zelfde soort bedrijf, Skim Wellness, en ik ben er tot nu toe erg tevreden over! Ik ben nog maar 1x geweest, maar ik zie nu al kale plekjes bij mijn oksels en schaamstreek. De haren op mijn benen zijn ook al een stuk dunner! Na 6 - 8 x is als het goed is alles weg. Je mag elke 4 weken je laten behandelen.

Misschien is er een ander bedrijf wat het in de buurt van Zwolle of Almere aanbied? Ik betaal nu 325,- voor 5 zones (oksels, benen, schaamstreek, navelstreepje en bovenlip). Hiervoor mag ik onbeperkt blijven komen, totdat alles weg is. Als het na 1 jaar bv weer terug komt, mag ik weer gewoon komen, zonder te betalen.


iirrssjjee
Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:27

Barb schreef:
Ik kom ook bij Just Welness Alkmaar samen met mijn zusje. We hebben nu 7 behandelingen OPT gehad en merken geen verschil en iedere keer verzinnen ze wel iets anders waarom we nog geen verschil merken.


Dat is gek. Ik ga bij Skim wellness OPT in Rotterdam. Nu 1x geweest en zie al degelijk verschil! Haren zijn al dunner bij de schaamstreek en heb kale plekken in mijn oksels. Op mijn benen groeit het minder hard...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, minkehell en 15 bezoekers