Definitief ontharen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MareVeer
Berichten: 195
Geregistreerd: 06-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:48

Pikkepor schreef:
Ik heb een tijdje thuis met een Philips Lumea gedaan, maar dat hielp echt bijna niks. Voor twee weken was het iets minder, maar nooit weg en het groeide ook gewoon weer terug als je het niet bleef doen.

Ik ben nu een jaar bezig met PIL behandelingen bij Just Welness in Eindhoven en ben echt wel heel tevreden. Heb onder mijn oksels nog 3 haren groeien, mijn benen staat her en der nog een bosje en mijn schaamstreek is een zebrapatroon momenteel :') het is vooral pijnlijk daar waar de haartjes dik zijn, omdat daar de warmte meer geleid. Meestal zetten ze hem dan een standje lager.
Naast dat ze daar destijds een leuke aanbieding hadden waardoor het betaalbaar was (Voor onbeperkt behandeling tot het weg was, met garantie), zijn de meisjes die er werken ook heel vriendelijk.


Hé toevallig! Ik ga binnenkort voor mijn vierde behandeling ook naar JustWelness in Eindhoven. Ik ben begonnen in november, met het geluk dat ze net nieuwe apparaten/andere techniek hadden waardoor ik elke 4 weken kan gaan i.p.v. 6-8 weken. Ik heb daar een pakket gekocht voor €249,- waarvoor ik onbeperkt mijn oksels, schaamstreek en benen laat behandelen. Oksels is 80% al weg, benen en schaamstreek groeit het vooral al veel minder, wat ook al fijn is. Moet gewoon nog een paar keer gaan. En wat jij zegt, die meiden daar zijn vakkundig, vriendelijk en denken graag met je mee. Je voelt je er echt op je gemak!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Supervixen en 27 bezoekers