Censuur.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Censuur.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-21 11:47

Twitter en dergelijke blijken Donald Trump geblokt te hebben.Maar nu wordt ook een R.K.site waar ik vaak op zit ,en die tegen die blokkade zijn en wel voor Trump omdat die tegen abortus is,ineens ook onbereikbaar! Deze heeft niets met de verkiezingen in de U.S.A. te maken want ze zitten in Oostenrijk.


Doubtless
Berichten: 8463
Geregistreerd: 29-12-10

Re: Censuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:48

Wat wil je met dit topic?

      Sometimes the things you cannot change end up changing you.

MarliesV
Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:48

En? Ik snap je OP niet, wat wil je, een mening van mensen over Trump, over censuur, over de RK site?

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Rocamor
Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:49

Ho wacht even, die RK site is voor Trump, omdat deze ook tegen abortus is. Maar dat Trump (op de stoel van God) nog even een aantal keren de doodstraf er doorheen drukt alvorens ie moet wieberen, daar stoort niemand zich aan?

Wat snap ik hier niet?

Rockes <3

Winged
Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Censuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:51

Ik heb geen idee waar dit topic precies over moet gaan.

Als je mijn mening wilt over trump: Op naar de rechtzaken en hopelijk kan Biden de boel in de VS weer wat rechtzetten.
Over de RK: Prima, zolang ik maar niet hoef te geloven of het geloof mij wordt opgedrongen.
Over abortus: Baas in eigen buik. Dus ja, abortus mag.

Censuur: Ik ben voor feitelijke onderbouwingen in plaats van complotten.

Anders nog? :)

MarliesV
Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:51

Whaha Rocamor, dat dacht ik ook.

Mijn mening, Trumph is een ongeleid gevaarlijk projectiel, en als je pro Trump bent omdat hij tegen abortus is, heb je als site vind ik wel een heel vertekend beeld van de wereld van Trump en de wereld in het algemeen.

Gij zult niet doden, maar Trump is pro wapens en doodstraf. Hoe kan je daar als RK site voor zijn?

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Winged
Berichten: 33006
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:53

MarliesV schreef:
Gij zult niet doden, maar Trump is pro wapens en doodstraf. Hoe kan je daar als RK site voor zijn?

Omdat zij blijkbaar alleen inzoomen op het anti-abortusbeleid. En ze zich daar in kunnen vinden.

Maar ik geloof dat er al ergens een discussietopic was over prolife/prochoice. Dus het lijkt mij niet dat hier die discussie ook moet.
Laatst bijgewerkt door Winged op 11-01-21 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

GDG
Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:53

anjali schreef:
Twitter en dergelijke blijken Donald Trump geblokt te hebben.Maar nu wordt ook een R.K.site waar ik vaak op zit ,en die tegen die blokkade zijn en wel voor Trump omdat die tegen abortus is,ineens ook onbereikbaar! Deze heeft niets met de verkiezingen in de U.S.A. te maken want ze zitten in Oostenrijk.

Heftig zeg! Maar zou je niet eerst even nadenken en afwachten waaróm die site niet bereikbaar is? Onderhoud ofzo :)* ?

koeien op de weg...

MarliesV
Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:57

Winged schreef:
MarliesV schreef:
Gij zult niet doden, maar Trump is pro wapens en doodstraf. Hoe kan je daar als RK site voor zijn?

Omdat zij blijkbaar alleen inzoomen op het anti-abortusbeleid. En ze zich daar in kunnen vinden.

Maar ik geloof dat er al ergens een discussietopic was over prolife/prochoice. Dus het lijkt mij niet dat hier die discussie ook moet.


Geen idee of die discussie hier moet, weet niet wat de TS met dit topic wil bereiken.

Heb trouwens helemaal geen behoefte om deel te nemen aan zo'n discussie haha.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

xxCYNNxx
Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:58

Ja en? Wil je soms gaan beweren dat Trumpetter onterecht is geblokkeerd? Want als je door middel van leugens, insinuaties en opruiing je volgers zo ver krijgt dat ze een coup proberen te plegen, dan wordt je gewoonweg terecht geblokkeerd; als hij geen president was geweest, had die nu, as we speak/write, in de bak gezeten.

Dat je als RK kerk er voor kiest om voor trumpetter te zijn omdat die tegen abortus is, is nogal dubieus, gezien ( wat Rocamor ook al aangeeft) die man ook groot voorstander is van de doodstraf EN wapens. Dat is toch op het stoeltje van God zitten? Hoe kan de kerk daar nu achter staan?

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

chanicha
Berichten: 12141
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:02

Van mij mag Trump zo snel mogelijk uit zijn functie en dat geroeptoeter tegen abortus word ik naar van dus van mij mogen die sites geblokt blijven.

On bended knee is no way to be free……
Ter ere aan Peter R. De Vries.

ZaZu Curacao vakantiestudio’s/appartementen verhuur, kijk op Instagram!

Sunnda
Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:03

Ahhh gaat iedereen weer lekker op de maandagmorgen? :+

Anjali: ik snap uit je verhaal dat een site die je normaal kijkt geblokt is om Trump. Weet je dat zeker? Het lijkt mij namelijk sterk dat als het een rk site is die normaal pro Trump is, nu ineens de boel dicht gooit om dezelfde Trump.

Verder denk ik dat mensen zich hier best eens wat minder in hun tunnelvisie op mogen stellen. Mensen bannen van internet die je niet aanstaan klinkt heel leuk, maar uiteindelijk is het meer onderdeel van communisme/dictatuur dan je zou willen.

En als grote bedrijven die macht hebben, kun je jezelf afvragen of het wenselijk is dat zij kunnen bepalen wie wel en niet mag spreken.
Niet alleen voor Trump, die mijn maat ook niet is, maar wel in het algemeen.
Ik denk dat het zeker iets is om zorgen over te maken.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:06

De OP is in de huidige vorm niet duidelijk genoeg voor een discussie, daarom zet ik dit topic (tijdelijk) op slot.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Censuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 10:00

In overleg met TS blijft dit topic definitief op slot.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers