Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena
Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:14

Die orgelfunctie.....zou dat orgaanfunctie moeten zijn soms :=


Brainless
Berichten: 29658
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:31


Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:38


It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Brainless
Berichten: 29658
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:42

ikke schreef:
Past wel bij je onderschrift.......
:D :D

:+
Ik heb hem laatst veranderd in deze.. mijn man zegt dit altijd als ik weer eens in discussie ben met bepaalde mensen.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:52

Onze instructrice heeft het dan over: kijk je ze in de ogen, zie je de achterkant van hun schedel.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Zebrastreep
Berichten: 9689
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:56

Brainless schreef:
Kennen jullie deze site al.. op deze pagina dat virussen niet besmettelijk zijn en een heel verhaal over waarom mensen wel ziek worden enz..
https://www.gezondwereldnieuws.com/je-l ... iftig-zijn


Ook dat stukje dat hepatitis-B door medicijnen komen weet die man dan niet dat dat ook bij veel mensen die drugs inspuiten ook een hepatitis-B infectie ontstaat. Wel lachen een voedseldeskundige die even gaat vertellen over AIDS en bepaalde virusziekten hij kan het beter bij voeding houden.

Ik lees dat hij is overleden op mysterieuze omstandigheden , hoop toch niet voor die beste man aan een virus anders is het hele complot weg

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Brainless
Berichten: 29658
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:08


Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:31

Brainless schreef:
Ze weten nu al dat het vaccin tegen Covid gevaarlijk is, volgens hun onderzoek.
Ben heel benieuwd welk vaccin zij hebben onderzocht :+
https://www.gezondwereldnieuws.com/onde ... ien-vaccin

Rekenen kan ie alvast niet dus als ie in z'n onderzoeken ook zulke rekenfouten maakt, dan geloof ik best dat daar horror-uitkomsten uit komen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

SinneJ
Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 05:35

ikke schreef:
Onze instructrice heeft het dan over: kijk je ze in de ogen, zie je de achterkant van hun schedel.


Mijn vader: "Als je zijn/haar verstand in een parkiet steekt, dan vliegt die achteruit."

Men mag nooit vergeten dat de dressuur er is voor het paard. Het paard is er niet voor de dressuur.

Magrathea
Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 06:52

pmarena schreef:
Die orgelfunctie.....zou dat orgaanfunctie moeten zijn soms :=

Wauw jij zag m eerder dan ik, ik dacht het interne orgel zal wel een metaforische naam voor iets zijn. Maar dit klinkt logischer :=

Brainless schreef:
Kennen jullie deze site al.. op deze pagina dat virussen niet besmettelijk zijn en een heel verhaal over waarom mensen wel ziek worden enz..
https://www.gezondwereldnieuws.com/je-l ... iftig-zijn

Mijn hemel, gevaarlijke info is dat :oo aids kan niet overgedragen worden door seks? Laat me niet lachen

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

nps
Berichten: 1974
Geregistreerd: 12-09-11

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:03

https://www.gezondwereldnieuws.com/producten-experts

En uiteindelijk draait ook zo'n site weer op het eerst bangmaken van mensen en het vervolgens verkopen van troep om de "problemen" op te lossen. Ook hier weer de "als je ziek wordt is het je eigen schuld, had je maar niet met toxines of stress in aanraking moeten komen" vibe. Ik vind dat echt zó fout.

ikke
Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:11

nps schreef:
https://www.gezondwereldnieuws.com/producten-experts

En uiteindelijk draait ook zo'n site weer op het eerst bangmaken van mensen en het vervolgens verkopen van troep om de "problemen" op te lossen. Ook hier weer de "als je ziek wordt is het je eigen schuld, had je maar niet met toxines of stress in aanraking moeten komen" vibe. Ik vind dat echt zó fout.

Tja, die gasten moeten ook ergens van leven. Van onzin schrijven alleen kan de kachel niet roken.....

Magnetische velden doen ook echt wel wat met je, alleen hebben we het dan over een iets ander kaliber.
Als je naast een generator van 140MVA staat die vollast in bedrijf is, dan voel je dat magnetisch veld echt staan. Stap je twee stappen weg van de machine, merk je het niet meer. De afname van het veld is kwadratisch met het groter worden van de afstand.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Shadow0
Berichten: 43452
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 15:00

Ik zou wel willen vragen om geen directe linkjes te geven. Dat is namelijk gratis reclame, meer inkomsten en eventueel een iets gunstigere positie in Google en Facebook omdat meer mensen het bekijken.
(en dit is bij uitstek een terrein waarbij het niet uitmaakt of je er komt om kritisch te lezen of omdat je erin gelooft: meer aandacht helpt hen hoe dan ook.)

BigOne
Berichten: 38036
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-20 20:06


We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

pien_2010
Berichten: 42805
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 14:57

Alleen is het niet onschuldig. Hier is een herinnerings monument van een laffe slachting dorpje tweede wereldoorlog, beklad. Martelaar is doorgekrast en daarvoor in de plaats staat dus leugenaar.

Ik vind het enorm zorgelijk dat de feiten uit de geschiedenis zo verdraaid worden. En waar dat begonnen is? De naam van een holocaust ontkenner is er naast gespoten. Voor Nl artikel open de link.
Ik vind het echt erg dit in deze streek.

Enfin ik zie echt een link naar dit topic
https://www.nu.nl/buitenland/6072638/he ... eklad.html

nps
Berichten: 1974
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:21

pien_2010 schreef:
Alleen is het niet onschuldig. Hier is een herinnerings monument van een laffe slachting dorpje tweede wereldoorlog, beklad. Martelaar is doorgekrast en daarvoor in de plaats staat dus leugenaar.

Ik vind het enorm zorgelijk dat de feiten uit de geschiedenis zo verdraaid worden. En waar dat begonnen is? De naam van een holocaust ontkenner is er naast gespoten. Voor Nl artikel open de link.
Ik vind het echt erg dit in deze streek.

Enfin ik zie echt een link naar dit topic
https://www.nu.nl/buitenland/6072638/he ... eklad.html


Wat vreselijk. Wij zijn daar geweest, wat daar heeft plaatsgevonden is echt verschrikkelijk. Het bezoek erg indrukwekkend. Ongelofelijk triest en verdrietig dit. Ook waartoe mensen bereid zijn om “hun waarheid” te verkondigen. Ik snap ook niet zo goed waarom je de holocaust zou ontkennen.

Arabesk
Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:19

bigone schreef:


Vandaag hebben Nederlandse Qanon griezels teddyberen bij het paleis van justitie neergelegd in Den Haag 'save our children' Mafkezen die denken dat Hugo de Jonge in een pedonetwerk zit en justitie kinderen steelt en meer van die oliebol. Als je eens een rondje maakt op Facebook in de donkere krochten kom je de meest waanzinnige dingen tegen, maar kennelijk toch nog genoeg mensen die dat geloven en dan een stuk of vijftig teddyberen neerleggen....

pien_2010
Berichten: 42805
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:03

Arabesk schreef:
bigone schreef:


Vandaag hebben Nederlandse Qanon griezels teddyberen bij het paleis van justitie neergelegd in Den Haag 'save our children' Mafkezen die denken dat Hugo de Jonge in een pedonetwerk zit en justitie kinderen steelt en meer van die oliebol. Als je eens een rondje maakt op Facebook in de donkere krochten kom je de meest waanzinnige dingen tegen, maar kennelijk toch nog genoeg mensen die dat geloven en dan een stuk of vijftig teddyberen neerleggen....


Het is griezelig en zeer gelikt en als ik dat allemaal lees voel ik me oud . Hoe kun je dit nl een halt toe roepen? Ik heb hier zo niets mee en ik word hier echt bang van. Daarom voel ik me oud. Het is een iets van deze tijd waar ik te ver vanaf sta en het ook niet meer kan begrijpen.

Arabesk
Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:05

Het is super griezelig. Eerst denk je nog ach het zijn een paar wappies, maar het aantal wappies is wel inmiddels groot genoeg om er bang van te worden. Er hoeft inderdaad maar één gek bij te zitten die een geweer pakt en naar de vermeende plaats des onheils te gaan, pizzeria in het geval van pizzagate. Ik ben echt bang dat vandaag of morgen zo'n mafkees een politicus echt aanvalt. Die doos die Omtzigt lastig viel was alvast een opstapje vrees ik.

BigOne
Berichten: 38036
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-20 21:40

Die mafkezen hebben we al heel lang in ons land. Maar bang? Nee maar wel bang voor de generatie kinderen die sommige van deze mensen op(gaan)voeden.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

pien_2010
Berichten: 42805
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 22:33

Bang heeft te maken dat dit onbeheersbaar is. Het is zwart, vies, ongrijpbaar en ontwricht maatschappijen.
Het is als een gezwel dat groeit en groeit.

mysa
Berichten: 10377
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 07:07

Ah, compleet de weg kwijt... Las van de week dat in de buurtschap waar ik woon babylijkjes zijn gevonden. En dat in een boerderij hier vlakbij onder dekmantel van natuuronderzoek die duistere zaken zich zouden afspelen.
Er was iemand met honden langs gekomen en die honden raakten helemaal van streek daar. Laat ik daar nu bijna mijn hele leven al bijna dagelijks met honden en paarden langs lopen. Maar goed, ik ga de discussie niet eens meer aan. Je komt er toch niet doorheen.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 07:34

Jeetje, ik had nog nooit van qanon gehoord, wat een enge club zeg...

[o]

germie
Berichten: 25886
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:49

Ik ken echt niet alle details, ik heb pas van complotdenkers gehoord via bokt, maar ben laatst gewezen op mijn mooie knalrode schonen van Wolky. Het blijkt ook dat achter rode schoenen een hele theorie zit van kindermisbruikaanhangers. Ga je ineens wel anders kijken naar je schoenen. Nu was de opmerking gelukkig als geintje bedoeld en snapt die persoon ook wel dat het gewoon een mode item is. Maar dat er dus echt mensen wat anders achter zoeken gaat mij wel heel ver.

Dat honden soms dingen voelen die mensen niet voelen dat klopt wel. Er zijn honden die na meer dan 20 jaar nog steeds mensensporen onder water kunnen ruiken. Dat heeft al een keer tot een oplossing van een vermissing geleid. Daar is ook niets zweverigs aan, die honden zijn getraind voor zulke dingen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Magrathea
Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 06:33


We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, sasja0705 en 1 bezoeker