pffff.weer de VVD

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

pffff.weer de VVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-19 12:43

Mijn partij, de VVD, is weer slecht in het nieuws.... :(
Ik wordt doodmoe van de corrupte top...

Tijd voor iets nieuws, maar wat?

Wat vind ik belangrijk
Het liberale denken, dus dat minder regels goed is voor mensen.
Investeren in bedrijfsleven is ook goed voor de economie, dus uiteindelijk voor iedereen.

En niet persé des VVD´s maar waar ze nu opeens wel mee flirten, klimaat.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: pffff.weer de VVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 13:07

Ik begrijp niet helemaal het doel van het topic.
Wil je advies over wat je zou kunnen stemmen, of wilde je het gewoon even van je af schrijven?

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 13:10

Nou, niet om het gedrag van Van Haga goed te praten hoor (belachelijk dat die überhaupt in de TK terecht is gekomen, hij had al in Haarlem, zelfs bij de VVD, een slechte naam), maar als je moeite hebt met de huidige gekozenen en partijen en van mening bent dat het anders moet: start zelf een politieke partij.

Uit ervaring weet ik dat de meeste kamerleden er niet zitten ter meerdere glorie van zichzelf maar omdat ze hun stinkende best willen doen voor Nederland.

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-19 23:00

Helaas, teveel mensen in de VVD, gaan wel voor zelfverrijking.
Meer dan welke andere partij in de kamer, komt VVD in het nieuws, als zodanig....zoveel dat ik begin te denken dat het het topje van de ijsberg is.

Ik wil van me afschrijven dat ik niet meer weet wat ik binnen dit tijdperk nog zou kunnen kiezen.

En nee, ik pieker er niet over om zelf een partij te beginnen, het politieke klimaat is al zo versplinterd.
Bovendien, wil ik daar helemaal geen energie in steken, mijn eigen werk is veel te leuk.

Janneke2

Berichten: 22747
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:43

...en het bedrijfsleven stimuleren is helaas lang niet altijd 'goed voor iedereen'.

Het "stimuleren van de economie" al helemaal niet - slechts het stimuleren van de omslag naar een groene economie.

Rond 2004 sprak Merk Rutte nog de woorden "Wij zijn groen rechts", maar bijna iedereen is dat inmiddels vergeten.

(Volgens de huidige optimistische modellen hebben we in 2100 4 graden temperatuurstijging.
Dat betekent dat de jeugd van tegenwoordig geen onbezorgde oude dag krijgt, maar te maken krijgt met oirlog en hongersnood. "Regeren is vooruitzien", maar ik zie vooral 'kop in het zand'.)