[18+] 'Prostitutiebezoek moet strafbaar worden'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Avalanche
Berichten: 15884
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [18+] 'Prostitutiebezoek moet strafbaar worden'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:49

:+: jullie zijn zo lief :+:

Ik vind dit zo hartverwarmend dit soort zaken, en zo mooi dat het gewoon kan in Nederland :+:

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023


IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:29

anjali schreef:
Omdat ik vind dat sex bij liefde hoort. En sex zonder liefde,waar dan ook nog voor betaald moet worden,dan wordt het gedegradeerd tot handelswaar. En iedereen verdient toch beter. Ja, ook en vooral die gehandicapten waar pien het over had, die dan maar een prostituee moeten inhuren! Die hebben toch ook recht op ware liefde. Er is een jaar of wat geleden ook een datingprogramma op de tv geweest waarin men trachtte relaties te zoeken voor gehandicapten.Dat is toch heel wat beter .


Jij vindt dat....ik vind sex gewoon lekker, ook zonder liefde. Daarbij heb ik geen vriend en geen tijd en zin om halve avonden in de kroeg te hangen, dus tja...als ik wat wil ben ik blij dat er internet is...nu zal ik nooit betalen voor sex maar ik zie er dus geen enkel probleem in...

jij geeft aan: iedereen heeft recht op liefde...in mijn ogen heeft ook iedereen recht op sex...liefde is idd niet te kopen en regel je ook niet ff snel....sex gelukkig wel....

Raineri
Berichten: 6186
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:36

Lusitana schreef:
En waarom citeer je die hele lap weer? Je kunt gewoon @Dezenaam gebruiken en dan erbij zetten wat je onder het citaat hebt gezet.... Zeker als je niet inhoudelijk op wat er in het citaat staat ingaat.


Zwaar weekend gehad? Het spijt me zeer dat je extra moest swipen. Hoop dat je duim geen permanente schade heeft opgelopen.

DezeNaam schreef:
Als je goed leest zie je dat het tweede deel gewoon uit een onderzoek komt van 2018. Is het zo dramatisch dat er letterlijk één citaat tussen staat dat wat ouder is? :+ Als jij onderzoeken kan vinden die enkel over Nederland gaan, voel je vrij om ze te delen...


Als je goed leest, zie je dat ik een vraag stelde. Ik vroeg mij af of je hier een speciale reden voor had, of dat het misschien nog relevant was. Want heel eerlijk, ik heb de rest van het bericht niet meer gelezen na het zien van een waarschijnlijk irrelevant feitje.

..

Heb de rest gelezen en er zijn een aantal dingen die mij direct te binnen schieten. Is er een correlatie tussen drank/drugs gebruik en de prijs van de sexwerker? Het klinkt, alsof het vooral in de onderste lagen gebeurt van de sexwerk industrie wat ook weer meer wordt gelinkt aan human trafficking.

Human trafficking en sexwerk zijn twee verschillende dingen. Ze worden vaak verward met elkaar.

https://www.redumbrellafund.org/feminis ... rs-rights/


Anjali, wat klink je vreselijk minachtend over sexwerk. Dat jij een bepaalde mening hebt over sex wil niet zeggen dat anderen die delen of daar naar moeten handelen. Heb je de term “swerf” al eens opgezocht?

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Doutz16
Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:54

Danique_G schreef:
Lusitana schreef:
En waarom citeer je die hele lap weer? Je kunt gewoon @Dezenaam gebruiken en dan erbij zetten wat je onder het citaat hebt gezet.... Zeker als je niet inhoudelijk op wat er in het citaat staat ingaat.


Zwaar weekend gehad? Het spijt me zeer dat je extra moest swipen. Hoop dat je duim geen permanente schade heeft opgelopen.



:') :') veeg me op


xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:55

pien_2010 schreef:
Citaat:
Zulke vrouwen verdienen vind ik echt een lintje!
Helemaal mee eens en we hebben dezelfde documentaire gezien, denk ik.


Praten over zo'n goede documentaire en dan geen naam vertellen -O- Dat kan toch niet!
Dus weet iemand hier de naam van? :D

anjali schreef:
Omdat ik vind dat sex bij liefde hoort. En sex zonder liefde,waar dan ook nog voor betaald moet worden,dan wordt het gedegradeerd tot handelswaar. En iedereen verdient toch beter. Ja, ook en vooral die gehandicapten waar pien het over had, die dan maar een prostituee moeten inhuren! Die hebben toch ook recht op ware liefde. Er is een jaar of wat geleden ook een datingprogramma op de tv geweest waarin men trachtte relaties te zoeken voor gehandicapten.Dat is toch heel wat beter .


Als het een perfecte wereld was geweest dan hadden de gehandicapten ook hun ware liefde kunnen vinden. Helaas werkt de wereld niet zo en leven we in de realiteit waardoor ze toch voor sekswerkers moeten kiezen.
Ik vind je kijk op de wereld zeer aandoenlijk en moet je vooral vasthouden voor jezelf. Maar probeer ook in de schoenen van een ander te staan en verder te kijken buiten je eigen wereld/bubbel. Er zijn gewoon mensen die liefde en sex los van elkaar zien en wel graag gebruik maken van een service. Misschien omdat ze een bepaalde fetish hebben, misschien omdat de persoon van wie ze houden niet meer in staat is ze te geven wat ze nodig hebben. Er zijn zoveel verschillende redenen dat mensen sekswerkers bezoeken. Die kun je niet zomaar laten degraderen tot; zoek de ware liefde en ga daar mee het bed in.

Insta: yl_aerial


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloesem21, Esther_, HorsePhoto, Kimsel94, liedje89, ogidni, rien10 en 84 bezoekers