Howick en Lili worden het land uit gezet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:44

Voor mij mogen mensen gerust komen. Maar dan wel op basis van oorlog en geen economische redenen.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:20

purny schreef:
Voor mij mogen mensen gerust komen. Maar dan wel op basis van oorlog en geen economische redenen.


Dat hanteert de overheid ook als criterium ;) Je krijgt alleen asiel als je je leven niet zeker bent in het land van herkomst. Helaas zijn dat nogal wat landen.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:56

verootjoo schreef:
purny schreef:
Voor mij mogen mensen gerust komen. Maar dan wel op basis van oorlog en geen economische redenen.


Dat hanteert de overheid ook als criterium ;) Je krijgt alleen asiel als je je leven niet zeker bent in het land van herkomst. Helaas zijn dat nogal wat landen.

En als je de boel dus zit te bedonderen zoals de moeder in dit verhaal..

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:25

verootjoo schreef:
purny schreef:
Voor mij mogen mensen gerust komen. Maar dan wel op basis van oorlog en geen economische redenen.


Dat hanteert de overheid ook als criterium ;) Je krijgt alleen asiel als je je leven niet zeker bent in het land van herkomst. Helaas zijn dat nogal wat landen.

Maar het jammere blijft dat deze mensen alles hebben gelogen en bedrogen en hiervoor beloond worden. En na Lilly en howick volgden er meer

Siers83

Berichten: 7343
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:26

verootjoo schreef:
purny schreef:
Voor mij mogen mensen gerust komen. Maar dan wel op basis van oorlog en geen economische redenen.


Dat hanteert de overheid ook als criterium ;) Je krijgt alleen asiel als je je leven niet zeker bent in het land van herkomst. Helaas zijn dat nogal wat landen.

Maar niet Armenie dus want moeder leeft nog steeds na een jaar

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:37

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... et-hun-nu/

Armenië is nou niet bepaald een tof land ofzo... Maar ook: regelmatig worden en werden Armeense gezinnen gewoon geweigerd hoor. Ook al zijn ze echt goed geïntegreerd.
Het kinderpardon is heel nauw, veel mensen komen er niet voor in aanmerking (zoals iemand die 17 jaar in Nederland woonde, huis, vrouw, kinderen, baan etc.).
En er zijn zeker genoeg regio's in Armenië waar je echt niet veilig bent. Het land is in oorlog. https://www.nederlandwereldwijd.nl/land ... reisadvies

Edit:
Citaat:
In een rapport van het ministerie van Buitenlandse Zaken wordt een aantal ernstige zaken opgesomd: rechtbanken staan onder politieke druk, omstandigheden in de gevangenissen zijn hard en soms levensbedreigend, Armeense vrouwen en meisjes worden voor seksuele doeleinden verhandeld, leden van oppositiepartijen worden door de politie bedreigd. Zeker één miljoen mensen zijn vertrokken naar het buitenland.

Toch worden veruit de meeste asielaanvragen van gevluchte Armeniërs afgewezen. De IND kon geen recente Nederlandse cijfers leveren. Maar in de EU-landen zijn in het eerste kwartaal van dit jaar op 1.115 asielaanvragen van Armeniërs 990 verzoeken verworpen.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bea928fc/

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:51

Het zou wel zo zijn maar een familie belonen die de boel diverse malen heeft bedonderd?