De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
57 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
132 (9%)
Madeleine is ontvoerd
133 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
464 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
110 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
531 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1427


Babootje
Berichten: 26216
Geregistreerd: 25-06-05

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-19 10:02

Ik denk dat we pas zullen weten wat er met Madeleine gebeurd is als 1 van de vrienden gaat praten of as de tweeling oud genoeg is om zelf op zoek te gaan naar hun zusje.


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 16:25


"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Lusitana
Berichten: 22431
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:59

Stond 5 mei hier al in de krant. Maar als bron de Daily Mail en gegeven dat Mitchell heeft verteld dat Ney de persoon zou kunnen zijn waar de politie kijkt die volgens zeggen (Amaral zou gezegd hebben dat ze naar een Duitse pedofiel kijken). Dit heb ik kunnen vinden: https://www.9news.com.au/world/madelein ... 84556ee6ac Maar niemand heeft het over zijn claims betreffende britse politie...
Het is allemaal in elkaar gezet "nieuws" met Mitchell als bron...
https://observador.pt/2019/05/05/martin ... so-maddie/

Het betreffende programma waarin een interview met Amaral zat, is van twee jaar geleden....
https://www.dailystar.co.uk/news/latest ... nniversary

Kan in het portugees geen enkele update vinden.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue *
Facebook: * Paardentehuis in Portugal * en * Vrienden van Vincent * Insta: machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Babootje
Berichten: 26216
Geregistreerd: 25-06-05

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-19 10:18

Zelfde tactiek sinds jaren. Komen de McCanns wat minder goed in het nieuws of hebben ze geld nodig voor hun fonds volgt er weer een tip over een verdachte of is Maddie ergens gezien.

Lusitana
Berichten: 22431
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:26

Precies. Ze betalen mensen ervoor om in het nieuws te blijven.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue *
Facebook: * Paardentehuis in Portugal * en * Vrienden van Vincent * Insta: machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal


Nadir
Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 11:45

Lusitana schreef:
Docu uit 2015, interessant voor wie twijfelde aan de competentie van de Portugese politie.

Dit is een voorbeeld van diepere research dan wat is gedaan voor de Netflix docu.
https://www.youtube.com/watch?v=dL0-ePd3FCU

Ik heb ‘m in 3 delen gekeken, wat een zit. :+ Deze man heeft eea idd goed op een rijtje gezet. Hij heeft meer interessante docu’s over deze zaak gemaakt zag ik. Zeker een aanrader!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir
Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:38

Morgen is het weer 3 mei, inmiddels alweer 13 jaar geleden dat dit allemaal begon. Heeft iemand nog ‘nieuws’?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Lusitana
Berichten: 22431
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:43

Ik kan je voorspellen dat er deze week wel weer wat gelanceerd wordt door de McCanns.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue *
Facebook: * Paardentehuis in Portugal * en * Vrienden van Vincent * Insta: machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Nadir
Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:46

Ja, er zal wel weer een nieuwe verdachte zijn :roll:

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Storm
Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:03


Is het al lente?

Lusitana
Berichten: 22431
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:30

Tja en een Duitse tourist heeft haar gespot in een vliegtuig van Ibiza naar Müchen, met een familie van volgens haar Duitse vader en Britse moeder en alle kinderen spraken Duits behalve 1 die Engels sprak, aldus THE SUN (waar famlie of vrienden van de McCanns bij werken, ben even vergeten hoe dat zat)
Iemand heeft een vage foto van haar gemaakt in de transportbus van het vliegveld en hebben dus maar de autoriteiten ingelicht en die zeiden dat het haar we zou kunnen zijn.
Zouden ze er rekening mee hebben gehouden dat het een flinke puber van 15 is als ze nog zou leven?

Ook echt aannemelijk in verband met Duitse kinderverkrachter die op vakantie gaat met met zijn vrouw en kinderen op Ibiza en dan Maddie mee heeft die na al die jaren nog steeds geen Duits spreekt.

https://www.rclamego.pt/jornalonline/?p=13142


Het is toch zo gemakkelijk om van verdachte te spreken op grond van vreselijk vage gegevens. En waarom altijd in mei, nou vooruit, juni dit jaar?

Die verdachte was dat jaar in de Algarve, dat is genoeg? Ze doen alsof dat een plaats is, maar het heeft de maat van ongeveer Noord Brabant.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue *
Facebook: * Paardentehuis in Portugal * en * Vrienden van Vincent * Insta: machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

Askja
Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:09

https://www.bbc.com/news/uk-52916137
De verdenking neemt nu toch wel serieuze vormen aan.
Stel dat dit echt de dader blijkt te zijn. Dan is dat wel beschamend voor al diegenen (media en prive-personen) die steeds met een beschuldigende vinger naar de mcCanns hebben gewezen ...

http://www.stalskyjafar.nl
Centered Riding, IJslandse paarden & meer

ThreeFingers
Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:10


It’s a little bug… Security! Can you get this bug? I don’t want anybody to step on it. Don’t kill it though… DON’T KILL IT!

Moed is voorwaarts vluchten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:02

Ik vind dit toch ook wel serieuzer klinken als dat voorheen steeds het geval was.
Is er ook echt een specifieke naam genoemd (kan ik niet vinden) want als dat gedaan is, dan hebben ze echt wel iets meer als een zaak gebaseerd op verdenkingen.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Judigno
Berichten: 618
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Onder een meeleessteen

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:11


Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:35

Askja schreef:
https://www.bbc.com/news/uk-52916137
De verdenking neemt nu toch wel serieuze vormen aan.
Stel dat dit echt de dader blijkt te zijn. Dan is dat wel beschamend voor al diegenen (media en prive-personen) die steeds met een beschuldigende vinger naar de mcCanns hebben gewezen ...


Daarom hoop ik, dat dit nu echt opgelost wordt.

Je zal als ouders, met al je verdriet en wanhoop, ook nog maar eens verdacht zijn. |(

Daphara
Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:37

Cayenne schreef:
Ik vind dit toch ook wel serieuzer klinken als dat voorheen steeds het geval was.
Is er ook echt een specifieke naam genoemd (kan ik niet vinden) want als dat gedaan is, dan hebben ze echt wel iets meer als een zaak gebaseerd op verdenkingen.


Jazeker weten ze precies de identiteit van de persoon, maar die naam is door de politie niet gedeeld, wel door de media. Christian Brueckner

Jammer alleen dat er geen foto circuleert van hoe hij er destijds uit zag, dat zou meer helpen dan de foto’s van zijn twee woningen en de twee voertuigen die hij gebruikte.

Edit, hier een foto met balkje voor zijn ogen. https://twitter.com/DailyMailUK/status/ ... 1273c94%2F

[ img ]

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Babootje
Berichten: 26216
Geregistreerd: 25-06-05

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-20 18:54

Ik geloof het pas als haar overblijfselen worden gevonden...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:08

Of als hij het zelf toegeeft?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Lusitana
Berichten: 22431
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:25

Ik neem geen enkele UK bron serieus. Als Interpol iets gaat vrijgeven, ben ik pas van plan om het te gaan lezen.
Ze proberen gewoon dingen te linken. Er is geen enkel bewijs, nooit geweest, dat Maddie uit het apartement is gehaald door een vreemde.
Dus als ze al in de handen van een vreemde zou zijn gekomen, hebben de ouders daar een rol in gehad.

* [PP] [VOLG] Nieuwe rescue *
Facebook: * Paardentehuis in Portugal * en * Vrienden van Vincent * Insta: machomachinho
Donaties kunnen nu ook per PayPal

luxx
Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:53

Nergens is bewijs voor, ook niet voor dat laatste. Doet me pijn voor die arme mensen, dat ze zonder schaamte voor dader van de verdwijning van hun kind aangemerkt worden. Je kind kwijt is al erg genoeg om te dragen voor een mensenleven.

Maar dit is blijkbaar een ding wat vaker gebeurt, pas een ijzingwekkende documentaire gezien op Netflix, l'affaire Gregory, dader is niet gepakt en ook daar zijn de ouders op zeker moment als verdachte aangehouden, man is uiteindelijk echt mal geworden.

Vind echt dat je je moet schamen wanneer je zonder bewijs dat het zo is, als dat er zou zijn zouden ze vast zitten namelijk, dit soort vuige verdachtmakingen op durft te schrijven, ik zou iig mijn ogen uit mijn kop schamen. En ik hoop hoopvol met al mijn hopen dat er ooit duidelijkheid komt en de complottheoriebedenkmensen hun woorden op kunnen vreten

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 19:57

luxx schreef:
Nergens is bewijs voor, ook niet voor dat laatste. Doet me pijn voor die arme mensen, dat ze zonder schaamte voor dader van de verdwijning van hun kind aangemerkt worden. Je kind kwijt is al erg genoeg om te dragen voor een mensenleven.

Maar dit is blijkbaar een ding wat vaker gebeurt, pas een ijzingwekkende documentaire gezien op Netflix, l'affaire Gregory, dader is niet gepakt en ook daar zijn de ouders op zeker moment als verdachte aangehouden, man is uiteindelijk echt mal geworden.

Vind echt dat je je moet schamen wanneer je zonder bewijs dat het zo is, als dat er zou zijn zouden ze vast zitten namelijk, dit soort vuige verdachtmakingen op durft te schrijven, ik zou iig mijn ogen uit mijn kop schamen. En ik hoop hoopvol met al mijn hopen dat er ooit duidelijkheid komt en de complottheoriebedenkmensen hun woorden op kunnen vreten


Inderdaad !

Daphara
Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:21

_/-\o_
luxx schreef:
Nergens is bewijs voor, ook niet voor dat laatste. Doet me pijn voor die arme mensen, dat ze zonder schaamte voor dader van de verdwijning van hun kind aangemerkt worden. Je kind kwijt is al erg genoeg om te dragen voor een mensenleven.

Maar dit is blijkbaar een ding wat vaker gebeurt, pas een ijzingwekkende documentaire gezien op Netflix, l'affaire Gregory, dader is niet gepakt en ook daar zijn de ouders op zeker moment als verdachte aangehouden, man is uiteindelijk echt mal geworden.

Vind echt dat je je moet schamen wanneer je zonder bewijs dat het zo is, als dat er zou zijn zouden ze vast zitten namelijk, dit soort vuige verdachtmakingen op durft te schrijven, ik zou iig mijn ogen uit mijn kop schamen. En ik hoop hoopvol met al mijn hopen dat er ooit duidelijkheid komt en de complottheoriebedenkmensen hun woorden op kunnen vreten

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Babootje
Berichten: 26216
Geregistreerd: 25-06-05

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-20 20:35

Als de Duitse verdachte het heeft gedaan kan hij ook vertellen waar ze te vinden is.

Daphara
Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 20:44

Babootje schreef:
Als de Duitse verdachte het heeft gedaan kan hij ook vertellen waar ze te vinden is.


Als hij gaat praten, hij zit al vast, maar hij heeft 13 jaar lang al zijn mond gehouden, hij wordt er niet beter van door nu te gaan praten.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, beegee, FlyingShadow, lonimma, Nientsje, Roihi, Spaansepony en 37 bezoekers