Keith Bakker onder vuur.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
arans
Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 16:26

Ik wist helemaal niet dat hij dit ookgedaan had toen hij voor opnames in Spanje was.. Dat is echt wagelijk. Daar waren namelijk ook gewoo n de ouders van die kinderen aanwezig.... Alsnog ben ik best benieuwd naar dat seizoen, want ik vond het best een leuk progamma... Jammer dat het toch zo'n vent blijkt te zijn.

You give me hope
When all my dreams
Seem like they're out of reach

arans @ [ITP] Shoralie(2) met 'haar' paardjes!


purny
Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:06

7 jaar maar???? En 10 jaar geen uitoefening van het beroep??? Wat leven we toch in een geweldige maatschappij... (niet dus).

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

HolyPope
Berichten: 3381
Geregistreerd: 25-08-11
Woonplaats: Vlak voor m'n achtertuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:10

Deze straf is alleen nog maar een eis. Rechters moeten nog uitspraak doen, grote kans dat minder dan de helf van de geëiste straf overblijft.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
De ruiter valt nooit ver van het paard....!

Laatst bijgewerkt door Moderator op Vandaag, 15:48, in het totaal 9769 keer bijgewerkt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:12

Voorarrest zal er ook afgetrokken worden.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

purny
Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:19

Vind het veel te weinig, dat betekend dat iemand die duidelijk de hersens heeft(of niet door al die drugs waarbij meer als de helft van zijn hersencellen zijn afgestorven) gewoon zijn gang maar kan gaan. Mag ook niet voor hem hopen dat iemand in de bajes een stuk zeep laat vallen.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

HolyPope
Berichten: 3381
Geregistreerd: 25-08-11
Woonplaats: Vlak voor m'n achtertuin

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:22

In de gevangenis schijnen ze weinig medelijden met pedo's te hebben en dat is tie dus. Hopelijk wordt tie daar behoorlijk misbruikt als 't aan mij ligt.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
De ruiter valt nooit ver van het paard....!

Laatst bijgewerkt door Moderator op Vandaag, 15:48, in het totaal 9769 keer bijgewerkt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:25

Misbruik gun ik toch niemand hoor.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

purny
Berichten: 27460
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:29

Cayenne schreef:
Misbruik gun ik toch niemand hoor.


Oog om oog tand om tand.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

arans
Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:47

En dat tien jaar niet uit oefenen van het beroep, dat snap ik niet.... Waarom gewoon niet zijn hele leven?

You give me hope
When all my dreams
Seem like they're out of reach

arans @ [ITP] Shoralie(2) met 'haar' paardjes!

Anoniem

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:47

Ach dan is hij 60, dan vallen de meiden niet meer op hem, schat ik zo..ziet er nu al behoorlijk in verval uit..

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:25

Hij zal dan bij een reguliere instelling niet meer aan de bak komen, maar in een privé-kliniek of in het buitenland?
Ik vind het terecht dat hij veroordeeld wordt, maar ik vind hem geen pedofiel. Sommige meiden van 15 zien eruit als 18-20 jaar, volwassen en volgroeid, een pedofiel voelt zich aangetrokken tot kinderen met een kinderlijk, onvolgroeid lichaam (over het algemeen). Ik vind dat hij vooral misbruik heeft gemaakt in zijn positie als hulpverlener.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:28

russel schreef:
Ach dan is hij 60, dan vallen de meiden niet meer op hem, schat ik zo..ziet er nu al behoorlijk in verval uit..


zal nu ook geen kwestie zijn van 'op hem vallen' brrrrrrrrrrrrr :n

Anoniem

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:29

Kennelijk wel... ze zijn niet verkracht, maar verleid.

HolyPope
Berichten: 3381
Geregistreerd: 25-08-11
Woonplaats: Vlak voor m'n achtertuin

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:44

@Electra63 ik denk dat je daar (in sommige gevallen) best gelijk in hebt. Maar hij presenteerd zichzelf meer als een vader figuur dan als een therapeut. Vergeet niet dat die meiden in problemen zitten die ze zelf niet kunnen handelen, dat maakt het misschien nog wel erger.....

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
De ruiter valt nooit ver van het paard....!

Laatst bijgewerkt door Moderator op Vandaag, 15:48, in het totaal 9769 keer bijgewerkt.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:46

HolyPope schreef:
@Electra63 ik denk dat je daar (in sommige gevallen) best gelijk in hebt. Maar hij presenteerd zichzelf meer als een vader figuur dan als een therapeut. Vergeet niet dat die meiden in problemen zitten die ze zelf niet kunnen handelen, dat maakt het misschien nog wel erger.....


Je hoort mij niet zeggen, dat het niet erg is wat hij geflikt heeft. Ik werk zelf voor een GGZ-instelling, bij ons worden mensen ontslagen als ze een verhouding/relatie hebben met een cliënt, terecht. Ik vind het alleen geen pedofiel. Nu ken ik die meisjes van 15 jaar niet, maar ik weet dat sommige meiden van die leeftijd er al volwassen uitzien.

HolyPope
Berichten: 3381
Geregistreerd: 25-08-11
Woonplaats: Vlak voor m'n achtertuin

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:10

Don't give up the good work !! :D ;)

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
De ruiter valt nooit ver van het paard....!

Laatst bijgewerkt door Moderator op Vandaag, 15:48, in het totaal 9769 keer bijgewerkt.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:19

[qu ;) ote="HolyPope"]Don't give up the good work !! :D ;)[/quote]

Daar zal niet iedereen het mee eens zijn, ik werk voor HR :D

Anoniem

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:45

Electra, je hebt aan een kant gelijk dat je hem niet ziet als een pedofiel die het aanbindt met jonge onvolgroeide meisjes. Maar er is ook een slag man dat het niet kan vinden met mensen van hun eigen leeftijd en daarom juist meisjes opzoekt dat aanmerkelijk jonger is. Of dat een aparte naam heeft, weet ik niet. Het lijkt me wel heel duidelijk dat het een afwijking is die voortkomt uit vrij ernstige psychische problemen. Mannen dus met jonge meisjes/vrouwen, maar dan niet om ermee te pronken.

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:07

Lovely schreef:
Electra, je hebt aan een kant gelijk dat je hem niet ziet als een pedofiel die het aanbindt met jonge onvolgroeide meisjes. Maar er is ook een slag man dat het niet kan vinden met mensen van hun eigen leeftijd en daarom juist meisjes opzoekt dat aanmerkelijk jonger is. Of dat een aparte naam heeft, weet ik niet. Het lijkt me wel heel duidelijk dat het een afwijking is die voortkomt uit vrij ernstige psychische problemen. Mannen dus met jonge meisjes/vrouwen, maar dan niet om ermee te pronken.


Ik weet niet of Keith altijd jonge meisjes (voor de sex) had? Er waren toch ook oudere cliënten met wie hij sex heeft gehad? Ik denk dat hij kickt op een "ongelijke' relatie. Ach, hij zit ook in de leeftijd van de midlifecrisis, dus dat hij graag een jongere vrouw/vriendin heeft, daar is hij ook de enige niet in :D .
Hij heeft ze sowieso niet op een rijtje, lijkt mij, zeg ik als leek. :)

Anoniem

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:12

Ja precies, een ongelijke relatie en dan het liefst met meiden in een afhankelijke positie. Soms vanwege de leeftijd en soms vanwege andere factoren, maar gelijkwaardig waren ze nooit, wel dapper.

patatkraam
Berichten: 8035
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 09:12

Hij zou minimaal nooit meer in het beroep mogen werken lijkt mij.... :=

{:)-:(

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:35

patatkraam schreef:
Hij zou minimaal nooit meer in het beroep mogen werken lijkt mij.... :=



Dan zou je voor dit beroep een "verklaring van goed gedrag" moeten eisen, dan kan je voorkomen dat mensen weer de fout ingaan. Sommige instellingen eisen zo'n verklaring. Ik weet niet wat Keith is van beroep, alleen ervaringsdeskundige? Ik heb mij nooit zo in hem verdiept.

Pam87
Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:53

Nou uh iedereen kent hem nu toch dus hij kan er toch niks meer mee..
Mischien in het buitenland wel..

Electra63
Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 12:56

Dat kan gemakkelijk. Zelfs artsen die in Nederland niet meer aan de bak mogen, gaan gewoon naar Duitsland.

Pam87
Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Keith Bakker onder vuur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:42

Ja maar die zijn niet zoveel op tv geweest toch?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, MirjamRobin en 102 bezoekers