SinneJ schreef:Hebben jullie ook al overwogen dat er gewoon te weinig parkeerplaatsen zijn wanneer iedereen een eigen wagen heeft? Hierboven wordt er gezegd 115 medewerkers en 102 plaatsen. Ervanuitgaande dat de buitendienst en het aantal mensen dat er niet is ongeveer gelijk is, zijn dat 13 plaatsen te weinig. Misschien wat meer.
Zijn er op 115 mensen dan echt geen 20 die met de fiets gaan/ trein gaan/ auto delen? Ik weet dat niet al die opties overal mogelijk zijn, maar het feit wij hier in dit topic steeds vertrekken van het idee iedereen moet een eigen toettoet voor eigen deur hebben is niet realistisch naar de toekomst toe. We moeten naar minder, niet naar meer.
Was het maar zo eenvoudig....
Toen wij op dit industrieterrein kwamen en veel kleiner waren hebben we extra grond gekocht voor een parkeerterrein. Andere panden hebben dit niet eens. We zitten hier vanaf 1992 en zijn enorm gegroeid. En er is geen ruimte om verder uit te breiden. Mensen uit Naarden, Bussum etc komen vaak al met de fiets.
We zijn een chemisch bedrijf in Naarden langs de A1 wat er al járen zit, alles is volgebouwd en de weg heeft een parkeerverbod, mensen moeten al parkeren bij de P+R aan begin van de straat.
Beetje simpel om zo te stellen dat er niet over nagedacht is, destijds al op de groei extra terrein gekocht... we zijn nu bezig met stukje gras achter het pand bekijken of er een mogelijkheid is om parkeerplekken te maken.
Verder mee eens dat overal een parkeerprobleem komt, gezinnen waarvan kids lang thuis wonen en ook een auto krijgen, levert 4 auto's op per woning in de straat..... terwijl vroeger alleen werkende papa een auto had ( in mijn jeugd).
Alleen pa had een auto en later kreeg mans er eentje, toen ik, toen me zusje... :D Gelukkig een oprit maar in een klein straatje...levert het ellende op
Maar dit idd niet de discussie, het gaat over de laadpalen.
[ img ]