Privacy gevoelige vragen CBR?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.
Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 07:50

Je moest eens weten wat ze vragen bij een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Dat is echt helemaal over de top, ik heb me rot gelachen. Je moest aangeven of je ooit (dus in je hele leven vanaf de geboorte) weleens bij de huisarts was geweest en met welke klachten. En of je ooit medicijnen had geslikt en welke. En dan gingen ze elk onderdeel van je lichaam af. Of je ooit weleens keelklachten had gehad. En dan of je ooit geopereerd was geweest en waar en door welke arts. Ja geen idee waar mijn amandelen eruit gehaald zijn toen ik 4 was, laat staat welke arts het was.
Dus alles is voorbij gekomen, van een blaasontsteking tot een bevalling tot een gebroken pols. Van antibiotica tot naproxen. Ben er een uur mee bezig geweest met die lijst.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.
Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 11:49

Polly schreef:
Niet onder behandeling is niet onder behandeling toch, dan heeft ze het goede advies gegeven?


De vraag was: In het verleden behandeld geweest voor.....
En dus had ze Ja moeten invullen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.
Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 11:54

Ik heb ook bij die formulieren voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering op heel veel dingen Ja moeten invullen. Heeft u in het verleden weleens blaas, nier of bekkenklachten gehad? Eh ja blaasontsteking toen ik klein was. Heeft u in het verleden weleens keelklachten gehad? Eh ja, mijn amandelen zijn eruit gehaald. Heeft u in het verleden weleens pols of armklachten gehad? Eh ja, pols gebroken jaren geleden. Willen ze weten hoe dit is gebeurd, welke plek, of ik geopereerd was en of ik daardoor tijdelijk niet heb kunnen werken....

Echt en zo ging het nog 3 A4tjes door. Waarom dat relevant is, geen idee. Maar ze willen alles weten en nazoeken. Nou ze doen maar, ik ben kerngezond. Maar ze willen de huisartsdossiers inzien en alles nakijken. Volgens mij gaat het om nu en niet om alles in het verleden. Ja 10 jaar geleden bij een psychologe geweest, hup meteen een rode vlag op je formulier.
Slaat nergens op vind ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: friezenfan2, Zilkesteyn70 en 30 bezoekers