Einde leenstelsel?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 14:21

Winged schreef:
_San87_ schreef:
Maar ik vind ook dat je als student niet perse uit huis en op kamers moet. Wil je dat wel, dan zal je dat ook zelf moeten bekostigen.

Dit is eigenlijk waar ik mij heel goed bij kan vinden.

Een studie (gedeeltelijk) bekostigd door de overheid: prima. Maar een uitwonende beurs mag wat mij betreft wel worden afgeschaft.



Hoop dat je geen dieren hebt, sommige studies bv alleen in 1 plaats als je dan aan reistijd vanaf huis 21/2 uur enkele reis hebt dus 5 uur op een dag reizen, dan zou jedus gewoon niet de wens moeten hebben om veearts te worden.



jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: Einde leenstelsel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 16:20

Winged omdat er dan alleen nog dierenartsen in de buurt van Utrecht zijn :) . Diergeneeskunde is een zware studie, veel reistijd doet daar geen goed aan en naast de studuekst per jaar meen 2100,- euro nog boeken die voor medische studies behoorlijk aantikken. Een baan erbij zal alleen in de vakantie lukken, als er dan ook nog van minomaal 6 jaar huur geleend moet worden wordt het niet grappig en zullen er zeker goede dierenartsen in spee afhaken omdat de ouders niet kunnen/willen bijspringen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, angrywolf, Esplen, Hannerups, IASCrawler, Kiekeboefje, Kinke, Lizzy__87, love_juliet, Pjotar, Tientjeblij, Unleash en 47 bezoekers