Einde leenstelsel?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:04

mvdende schreef:
En waar moet dat geld dan vandaan komen?

Nee hoor na een universitaire studie ga je genoeg verdienen om je schulden vrij vlot weer af te betalen.

Laat ze eerst de gezondheidszorg maar eens goedkoper maken en de minima eens niet benadelen.


Genoeg universitaire studies waarmee dat dus niet kan.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:46

belle_boef schreef:
Cioccolato schreef:
Ik denk dat een compensatie misschien wat te zonnig bekeken is. Dat gels zou ergens vandaan moeten komen en mag wat mij betreft in de gezondheidszorg/ouderen gestoken worden. Je weet echter waar je aan begint als je gaat studeren.


Als niemand gaat studeren worden we allemaal minima. En hoe slechter mensen het hebben, hoe sneller ze ziek worden en dan worden kosten voor zorg nog hoger.

Studeren is wat mij betreft echt heel belangrijk. Als je de hersens hebt gebruik ze vooral.


Ik weet even niet wat precies onder studeren valt, maar het beste zou zijn als een groot deel van de bevolking een vak gaat leren. Er is zo'n enorm tekort aan mensen voor de uitvoering, loodgieters etc.
Kun je een goede boterham in verdienen en veel werk.
Dus eigenlijk is het helemaal niet zo wenselijk dat iedereen maar een hbo of universitaire studie gaat volgen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Lanoca, MirjamRobin, Rije, sasja0705, tinkergirl89 en 7 bezoekers