endurance ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

endurance ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-17 09:16

Hoi

ik wist even geen betere titel.

ik wil graag in de toekomst kennismaken met endurance. En heeel misschien volgend jaar een keer mee doen. Maar ik wil eerst graag weten hoe gaat het in zn werk.

Uiteraard kan ik op bokt ook veel vinden. Maar ik wil graag keer kijken na zo wedstrijd. EVentueel groomen. Of een keer mee met een menurance.

mijn haflinger vind alleen op rit niet zo leuk, (als ik menhoofdstel in heb,of hij een goede dag heb kan ik het wel met hem.

Zelf ben ik goed in verdwalen

op moment heeft mijn haflinger ook niet de conditiie en vraag ik me af of hij het nog aan kan, hij heeft beginnend atrose. Bosritten zijn natuurlijk goed.

ik heb ooit een keer een clinic gevolgt. Toen mijn 17 jarige haflinger vond het geweldig!!! ik had 2 meiden op sleeptouw, maar hij gedroeg zich echt of hij prima alleen af kon. Hij deed het echt wow en was echt een gaaf wow moment. Helaas had hij door dat we op de terug weg waren, en ging hij harde stappen waardoor zn hartslag 68 was ips 66. En ik net niet eerste werdt hhaha. DAt was diegene die ik mee op sleeptouw had, die 2 paarden maakte zich niet zo druk.

Alleen heb ik me vriend nog niet zo ver om te gaan groomen. haha, En die clinic was afgezet met lint, dus de route was makkelijk.

wanneer begint het seizoen weer? en van wie mag ik keer mee om te groomen en of keer met een menroute?

ik ga volgend jaar veulen kopen. En wil dan in de toekomst dat gaan doen met dan jong paard

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: endurance ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 09:23


fannetje

Berichten: 3548
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:55


Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 18:02

fannetje schreef:
http://endurancevereniging.nl/
Dit is de site van de vereniging, staat ook veel info op en de kalender.


De website is niet echt een goed visitekaartje maar er wordt aan een nieuwe gewerkt!