Pezen gevuld na de training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-17 15:44

Net laten scannen en alles keurig netjes. Ook de DA denkt aan een probleem met de lymfen. Dus daar gaan we eens naar kijken. Ben wel opgelucht.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Pezen gevuld na de training

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 17:36

Fijn dat er niks aan de hand is met de pezen!! :) Scheelt toch een hoop ellende, hopelijk komen jullie eruit!

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Pezen gevuld na de training

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:56

Super!!!! Wat ik al zei, die van mij heeft het ook. Ik heb alles al geprobeerd... bij kou en regen zijn haar benen droog en anders altijd gevulde beentjes.... ik volg even mocht je met een oplossing komen ;-)

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Pezen gevuld na de training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-17 07:25

Een kennis van mij doet lymfedrainage en ook iets met lymfetape. Zal haar eens vragen. Maar even na augustus. Ik ga eerst op vakantie. Maar zij zei dat ze er wel iets mee kon. Dus ben benieuwd.

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 07:40

Fabster schreef:
Net laten scannen en alles keurig netjes. Ook de DA denkt aan een probleem met de lymfen. Dus daar gaan we eens naar kijken. Ben wel opgelucht.


De hidez sokken zijn ook zeker een aanrader als het gaat om afdrijven en voorkomen van lymfevocht in de benen.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 08:55

Fabster schreef:
Een kennis van mij doet lymfedrainage en ook iets met lymfetape. Zal haar eens vragen. Maar even na augustus. Ik ga eerst op vakantie. Maar zij zei dat ze er wel iets mee kon. Dus ben benieuwd.


Goed bezig!!!

Tip die ik een keer heb gekregen op cursus; zachtjes met een massageborstel de benen masseren en alle gewrichten. En lekker de tijd voor nemen.
Doet meer dan je denkt!

vayake
Berichten: 244
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 02:55

Dat is al vrij goed nieuws!
Nu hopen dat de lymfenvaten ook na behandeling beter zijn!

Fijne vakantie!