[ENQ] Uitvoeren + opvangen van dagelijkse verzorging paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwartvosje

Berichten: 500
Geregistreerd: 13-12-13
Woonplaats: Ede

[ENQ] Uitvoeren + opvangen van dagelijkse verzorging paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 11:58

Hallo!

Naar aanleiding van een gesprek met een klant van mij, over hoe moeilijk het kan zijn om goede verzorgers of vakantieopvang te vinden, heb ik besloten hier verder onderzoek naar te doen.
Ik ben gedragstrainer in opleiding en wellicht, indien hier inderdaad vraag naar is, kan ik paardenhouders helpen om deze kwesties op te lossen. In welke vorm dat zal zijn moet ik nog verder uitwerken, eerst zien of er inderdaad sprake is van een marktvraag.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met het uitvoeren van de dagelijkse verzorging van paarden en het opvangen daarvan als jezelf/de vaste persoon hiervoor om wat voor reden dan ook niet beschikbaar is.

Daarom heb ik een enquête opgesteld van 23 vragen. Zouden jullie deze willen invullen?
https://www.survio.com/survey/d/G2S8U9G8Z9V4I9Q1H

Je blijft natuurlijk geheel anoniem en hoeft nergens persoonsgegevens in te vullen.

De vragenlijst mag ingevuld worden door alle soorten paardenhouders, of je er nu 1 zelf als particulier hebt of dat je een stal runt met 100 paarden. Of je ze 's nachts op stal zet of een paddock paradise hebt maakt niet uit. Het maakt ook niet uit waar je woont, hier wordt niet naar gevraagd!

Link mag gedeeld worden, hoe meer antwoorden hoe beter!

Opmerkingen/vragen of gespotte foutjes verneem ik graag.

Alvast super bedankt voor het invullen/delen.

Yellow Horsemanship

Afbeelding

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: [ENQ] Uitvoeren + opvangen van dagelijkse verzorging paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:28

Ik heb hem ingevuld, maar in mijn geval staat mijn pony met nog 6 paarden en doen we de verzorging met alle eigenaren samen. Het komt eigenlijk nooit voor dat niemand van ons de paarden kan doen en we externe hulp nodig hebben, dus in die zin heb ik daar geen interesse in. Dat had ik in een opmerkingen veld in willen vullen maar die kwam er niet op het einde :)

Zwartvosje

Berichten: 500
Geregistreerd: 13-12-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-20 12:40

NienkeV1994 schreef:
Ik heb hem ingevuld, maar in mijn geval staat mijn pony met nog 6 paarden en doen we de verzorging met alle eigenaren samen. Het komt eigenlijk nooit voor dat niemand van ons de paarden kan doen en we externe hulp nodig hebben, dus in die zin heb ik daar geen interesse in. Dat had ik in een opmerkingen veld in willen vullen maar die kwam er niet op het einde :)


Bedankt voor het invullen!
In dat geval zou het mogen vallen onder vraag 9. Je kunt dan aangeven dat het nooit voorkomt dat de vaste personen de verzorging niet kunnen doen. Bij vraag 5 en 6 wordt er gevraagd wie normaal de verzorgin doet en wie de opvang van verzorging. Je mag daar meerdere antwoorden kiezen, bijvoorbeeld 'ikzelf' en 'stalgenoten' :D

Ik zal kijken of ik dit beter kan vormgeven in de enquête, want ik geloof dat voor veel mensen een dergelijke situatie van toepassing kan zijn!

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Re: [ENQ] Uitvoeren + opvangen van dagelijkse verzorging paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:50

Heb 'm ingevuld!

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:33

Ik heb ze aan huis en als ik niet kan,doen mijn man en kinderen het en worden daarvoor niet betaald.