Bakbodem aanleggen Gelderland (Achterhoek)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boemel
Berichten: 8264
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Bakbodem aanleggen Gelderland (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-20 17:52

Binnenkort krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Een plek waar de paarden aan huis kunnen komen. Wat nu een half gazon/siertuin is, moet strak een rijbak worden, die redelijk all weather is.

Nu ligt dit stuk zandgrond redelijk laag ten opzichte van weg en oprit, dus wil eigenlijk niet teveel zelf aan t knutselen gaan en iig advies van een bedrijf met expertise of het geheel aan laten leggen.

Dat we vergunning aan moeten vragen is bekend, maar het is vast handig om vooraf te weten of de boel afgegraven of juist opgehoogd moet worden. Een klein deel zal namelijk op archeologische grond komen.

Ik geef altijd de voorkeur aan lokale bedrijven, maar ik vind maar weinig in mijn google pogingen?

Heeft iemand een advies? :D

M1+10


Hetwaszoiets
Berichten: 94
Geregistreerd: 05-08-19

Re: Bakbodem aanleggen Gelderland (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 18:17

Super fijne ervaring met Erik Brouwer uit Zelhem. GHP rijbaan onderhoud heet zijn fb pagina (die heb ik alleen) daar staat ook zijn telefoon nummer. Iemand met verstand van zaken, die echt met je meedenkt.

suffie
Berichten: 5705
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 18:25

Hoftijzer uit IJzerlo/Aalten. Twee bakken door laten aanleggen. Een bij het oude huis en 3 jaar geleden bij ons nieuwe huis.

http://www.hoftijzer.info/

anoukie88
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-10-08
Woonplaats: Halle

Re: Bakbodem aanleggen Gelderland (Achterhoek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 18:32

Bij de stal waar ik rij is ook Erik Brouwer geweest. De rijbak was aanwezig maar er stond constant water in bij een klein buitje. Het is heel fijn opgelost en nu is de bak heerlijk te rijden. Dus zeker aan te raden en volgens mij een prima prijs wat ik had gehoord.

Om je dromen waar te maken moet je wel eerst wakker worden!
Z+0

boemel
Berichten: 8264
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-20 18:36

Hetwaszoiets schreef:
Super fijne ervaring met Erik Brouwer uit Zelhem. GHP rijbaan onderhoud heet zijn fb pagina (die heb ik alleen) daar staat ook zijn telefoon nummer. Iemand met verstand van zaken, die echt met je meedenkt.


Zijn FB ziet er goed uit.
Legt hij ook bodems aan of is hij meer de reddende engel als je een slechte bodem hebt?

M1+10

boemel
Berichten: 8264
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-20 18:37

suffie schreef:
Hoftijzer uit IJzerlo/Aalten. Twee bakken door laten aanleggen. Een bij het oude huis en 3 jaar geleden bij ons nieuwe huis.

http://www.hoftijzer.info/


Dankjewel voor de tip.
Goed dat ik t weet, want zijn site zegt er niets over.

M1+10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers