Heltie horse gewricht ervaring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snorkel1986
Berichten: 2984
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Heltie horse gewricht ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 07:55

Wie gebruikt het
waar voor /om
Werkt het volgens jou?

Ik wil het misschien gaan gebruiken voor een paard met losse artose in het gewricht (is afgebroken zeggen ze) paard was daarvoor nooit kreupel maar nu plots deze diagnose

Wie heeft ervaring met dit spul?

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant


Odysseus
Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Heltie horse gewricht ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:09

Het feit dat er dit staat op de site is een slecht teken:
“ Wij mogen vanwege wetgeving hier niet vermelden waar HELTIE horse® Gewrichten allemaal bij wordt ingezet”


Dit betekent nl dat ze geen effect kunnen aantonen waardoor ze volgens de Nederlandse wet dus ook geen claims mogen maken.

Je betaalt dan een hele hoop (bijna €70) voor iets wat niets aantoonbaars doet.
Als je de ontstekingsremmende werking wilt zou ik de kurkuma die erin zit los geven in de vorm van golden paste. Stuk goedkoper.


Is het zwevende deel niet operabel te verwijderen?

snorkel1986
Berichten: 2984
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 08:14

Focussed schreef:
Het feit dat er dit staat op de site is een slecht teken:
“ Wij mogen vanwege wetgeving hier niet vermelden waar HELTIE horse® Gewrichten allemaal bij wordt ingezet”


Dit betekent nl dat ze geen effect kunnen aantonen waardoor ze volgens de Nederlandse wet dus ook geen claims mogen maken.

Je betaalt dan een hele hoop (bijna €70) voor iets wat niets aantoonbaars doet.
Als je de ontstekingsremmende werking wilt zou ik de kurkuma die erin zit los geven in de vorm van golden paste. Stuk goedkoper.


Is het zwevende deel niet operabel te verwijderen?

Meer zitten meerdere losse stukjes en volgens da niet allemaal weg te krijgen en dan hangt er een heel kostenplaatje aan voor iets wat volgens da niet geheel opgelost kan worden.

Idd zijn er weinig ervaringen te vinden vandaar ook dat ik er hier na zoek maar en zoek niet het ontsteking reclamemaker het oplossen van die kristallen ( na ja hoop ik dan )
Maar vind het idd ook redelijk aan de prijs je zal hier 33 dagen van kunnen voeren zeggen ze

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

Odysseus
Berichten: 22472
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Heltie horse gewricht ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 08:19

Ik weet natuurlijk niet de prognose van jouw paard, maar als hij echt pijn heeft/kreupel is aan dat gewricht en je verder vooral wil dat hij nog even comfortabel mee kan zou ik in overleg meT je dierenarts kijken of je geen onderhoudsdosering buut kunt geven.

Kost je ruim de helft minder en weet je zeker dat je het gewricht verminderd geïrriteerd en pijnlijk is.

Maar nogmaals, ken jouw situatie en wensen natuurlijk niet.

snorkel1986
Berichten: 2984
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Heltie horse gewricht ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 08:24

Klopt pijnstilling is ook besproken maar ik kijk ook even verder want aan alleen pijnstilling vind ik niks ze moet wel pijn vrij zijn of het moet tijdelijk zijn

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant

snorkel1986
Berichten: 2984
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Heltie horse gewricht ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-20 21:39

Iemand anders nog of word het dusdanig weinig gebruikt..

Twan 26-11-2013
Luuk 17-8-2015

De sint kwam met de stoomtrein ozosnel na Nederland waar malle pietje kado tjes strooit langs elke kant


joyce B
Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Heltie horse gewricht ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:01

Is dat de versie die silicium bevat?

Want dat werkt om het lichaam te helpen meer smeer voor de gewrichten aan te maken. Dus bij bijvoorbeeld artrose klachten.

Losse stukjes bot "magisch" oplossen gaat niet werken. Als het in de weg zit hoop je dat ze het weg kunnen halen met kijkoperatie. Als het op veilige plek ingekapseld zit, kun je het laten zitten. Als het niet operabel is en los rondzweeft is het hopen dat het niet in de weg gaat zitten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, J30d en 40 bezoekers