Enquête paardenhuisvesting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 17:11

Laatst bijgewerkt door C_arola op 09-10-19 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels


Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 18:10

Dank jullie wel!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 20:14

Thanks allemaal! +:)+

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 20:24

Als jullie de enquête nou interessant/leuk vonden, zouden jullie hem dan via jullie social media willen delen misschien? Als je zoekt op paardig.nl als naam binnen insta en fb vind je daar een post die je zou kunnen delen. Zou erg gewaardeerd worden, want hoe meer respons en hoe meer verschillend publiek hoe beter! Maar zo niet, dan even goede vrienden uiteraard, heel fijn al dat jullie hem in hebben gevuld!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 20:32

Dank je!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 21:36

+:)+ Heel fijn!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 23:02

O war raar, dat zou niet moeten gebeuren en heb ik ook nog niet eerder gehoord. Als je op de link klikt zou het goed moeten gaan. Je kan ook nog erbij via paardig.nl maar op mobiel is dat alleen maar onhandiger denk ik.
Aan de rest: hebben jullie hier ook last van gehad?

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 23:44

Thanks, Remark!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 08:20

Gelukkig, En! En wat slecht dat dat zo gaat, dit programma zou juist goed moeten samenwerken met mobiel.

Iedereen dank voor het invullen weer! *\o/*

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 08:43

Thanks! Ingewikkeld om stalling te vinden of omdat iedereen iets anders wil?

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:18

palousa_boy schreef:
Ingevuld maar hier staan ze aan huis 24/7 op de wei dus veel zaken zijn bij ons niet van toepassing :+
We hebben er 5 staan waarvan 3 met pensioen, 1 nog ingereden moet worden en de andere al 2 jaar niet meer bereden is, daar heb ik uiteraard geen bak of longeer cirkel etc voor nodig.


Dank voor het invullen!
Had gekund dat je thuis niet tevreden was en ze liever in pension zou doen bijvoorbeeld, of nog bepaalde aanpassingen thuis wou maken. Maar zo te horen is dat bij jou dan niet aan de orde. Toch bedankt voor het invullen!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:19

Nessie schreef:
Bij mij is het ingewikkelder omdat ik een hengst heb, welke 24/7 samen (buiten en in de zelfde stal) staat met zijn minipaard. Op veel stallen is dit niet mogelijk.


Oja die mogelijkheid was denk ik inderdaad niet helemaal voorzien in de enquête. :D Toch fijn dat je hem in hebt gevuld!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:21

Daphneeeej schreef:
Visitor schreef:
Thanks! Ingewikkeld om stalling te vinden of omdat iedereen iets anders wil?

Om alle factoren die je fijn vind bij elkaar te vinden sowieso. Maar voor mijzelf nu nog moeilijker omdat we ook een jonge Hengst hebben. Je word dan sowieso overal bekant geweigert en ze mogen bijna negens een sociaal leven hebben. sta nu op een stal die in theorie echt niet ideaal is, kan veel beter vast... Zou liefst nog meer buiten zien met ruwvoer. Maar dit is wel een stal waar niet angtig met hengsten omgegaan word en de hengsten staan gewoon buiten in een groep.


Ja, kan me voorstellen dat het met een hengst nog lastiger is! Fijn dat je het hebt ingevuld, hopelijk heb je ook aangegeven dat het om een hengst gaat, benieuwd of meer tegen dat probleem aanlopen...
Klinkt als een fijne plek! Staan de hengsten onder elkaar in een groep of één hengst met ruinen?

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:22

Lusitana schreef:
Ingevuld. Ik miste hier en daar ... .



Dank je voor het invullen en voor de uitgebreide toelichting!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:23

audrey_b schreef:
Ingevuld :)


Thanks!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:23

Westhof schreef:
Ingevuld, succes ;)


Ook bedankt!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:24

Lusitana schreef:
Kantine...



Haha, goede aanvulling!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:54

Daphneeeej schreef:
Hebben nu een hengstengroepje met 3 hengsten. Maar afentoe zet ik mijn hengst ook met mijn ruin doen ze ook niet moeilijk over gelukkig. staan in de directe aangeenzende paddock ook gewoon altijd ruinen.


Ken je equine visions? Ik denk dat zij dit heel interessant zal vinden, want zij heeft als doel huisvesting van hengsten te verbeteren. Zij heeft haar eigen hengst in groep met ruinen en wil volgens mij op den duur ook kijken of hengsten bij elkaar kunnen. Omdat toch vaak de gedachte bestaat dat dat niet zou kunnen.

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 10:55

@safina en rien, op eerste pagina van de enquête staat uitleg, waarna je kan beslissen of je wel of niet meedoet! Is hobbyproject, ontstaan uit persoonlijke fascinatie voor het onderwerp. Overigens staat nog niet vast waar het gepubliceerd gaat worden.

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 11:12

Oké, prima, even goede vrienden wat mij betreft! Bedankt in ieder geval voor je reactie hier in dit topic!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 12:32

pien_2010 schreef:
Done. Ik heb geen provincie ingevuld want ik heb de paarden aan huis en ik woon in Frankrijk. Die mogelijkheid stond er niet bij.
Ik heb dus bij veel zaken ingevuld dat ik het onbelangrijk vindt, want dat is er gewoon niet en ik mis het niet.


Oja, Frankrijk ook niet aan gedacht, haha. Als je het niet mist dan is het inderdaad dus niet zo belangrijk! Bedankt voor het invullen!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 14:28

superpony schreef:
Ingevuld.

Heb ze 24/7 buiten en nu aan huis. Op zich vind ik de vragen en keuzes goed.

Ik mis alleen een stukje van meer variatie buiten, zoals paden, een heuvel, poel etc. Maar dat is dan eigenlijk wel weer extra. Alleen een vierkant stuk vind ik zelf niet ( meer ) voldoende. Door planten, paadjes etc kunnen ze ook beter van elkaar weg, bewegen ze vaak net iets meer etc.


Ja er waren nog veel meer dingen denkbaar die men belangrijk zou kunnen vinden, maar dan liep de lijst echt uit de hand, vandaar ook de optie 'anders, nl'. Hopelijk heb je die ingevuld!
Bedankt voor het meedoen!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 14:29

En de rest ook weer bedankt!

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 15:57

Dank jullie voor het invullen!
Goh, interessant zeg, dat het bij jullie niet is bevallen terwijl je zelf eigenlijk het wel wilde, naar dat soort dingen ben ik dus zo benieuwd hè, en waar dat dan precies aan ligt... heel benieuwd wat eruit komt.

Visitor
Berichten: 1560
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-19 16:55

Jessix schreef:
Visitor schreef:
Dank jullie voor het invullen!
Goh, interessant zeg, dat het bij jullie niet is bevallen terwijl je zelf eigenlijk het wel wilde, naar dat soort dingen ben ik dus zo benieuwd hè, en waar dat dan precies aan ligt... heel benieuwd wat eruit komt.

Wat ik graag zou zien is natuurlijk veel ruimte voor een 24/7 huisvesting. Mag deels paddock paradise, maar vooral ook uitgestrekte weilanden, grote gedraineerde paddocks en ook een hele fijne, schone stro stal. Een stal waar een paard graag naar binnen gaat i.p.v. een schuilhok met kale vloer die vooral als wc gebruikt wordt. Een dik pak schoon stro om op te liggen. Verder ook individuele stallen om je paard even apart te zetten om rustig bij te voeren en te verzorgen.

Als ik dat heb dan zou ik 24/7 wel zien zitten. Oh ja, ik heb een hengstengroep, dus even inscharen bij andere paarden is wat lastiger.


Dank je voor het zo uitgebreid beschrijven! Ook weer het punt van de hengsten, inderdaad een ander verhaal dus!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, ingetje3012, StonedRomy en 45 bezoekers