Zelf extensions knotjes pony maken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zidore
Berichten: 5800
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Zelf extensions knotjes pony maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-19 10:54

Onze welsh pony heeft nu hele lange manen. Behalve op het stuk waar ze kroelt met haar vriendje.. Voordat we deze kort gaan maken dachten we dat het misschien een idee zou zijn om er knotjes-extensions van te gaan maken. Zo krijgt ze overal op de hals mooie knotjes i.p.v. dat kleine frummeltje onderaan.

Zijn er bokkers die dit eerder hebben gedaan of ervaring hiermee hebben?

Heb je er foto’s van? Werk je dan met clipjes of naai je ze er in? Plak je de knotjes met een lijmpistool op de clips? We horen het graag want we willen binnenkort op wedstrijdje gaan

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no


Chiren
Berichten: 534
Geregistreerd: 19-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:04

Wij deden het altijd voor keuringen. Hadden een soort muts vormig ding gevlochten van haren die je dan over het lelijke knotje heen kon schuiven en dan vast naaien met pekdraad. Van dichtbij kon je het wel zien als je er op lette maar er heeft nooit iemand een opmerking over gemaakt. Heb er alleen geen foto’s van helaas.

I won't stay quiet
'Cause staying silent's the same as dying


&if=1


Zidore
Berichten: 5800
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-20 18:44

Ik gooi dit topic weer even in de lucht. Ik wil extensions in plaats van een vliegenmasker en zoek ervaringen. Ik heb hele lange plukken haar van haar manen bewaard. Hopelijk is er een bokker die dit ook al eens gedaan heeft?

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel en 121 bezoekers