Stalling gezocht Bilthoven-Baarn-Eemnes-Soest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qazplm
Berichten: 66
Geregistreerd: 05-12-10

Stalling gezocht Bilthoven-Baarn-Eemnes-Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-18 12:59

Beste Bokkers,

Er zijn al meerdere topics geweest maar ik probeer het toch zo nog een keertje; ik zoek een stal voor mijn 18 jarige merrie in de omgeving Soest-Bilthoven-Baarn-Hilversum-Soestduinen/Soesterberg-Eemnes.

Mijn eisen :list: :
- Weidegang; elke dag het hele jaar door naar buiten. Liefst op de weide maar eventueel goede paddocks in de winter is ook een optie. 's avonds graag op stal.
- volpension; dus uitmesten, voeren en binnen en buitenzetten inbegrepen. Ik kan niet elke dag komen ivm mijn werk.
- Een goede buitenbak en als het even kan; een binnenbak. Hoewel ik mij realiseer dat dit lastig wordt.
- Dicht bij het bos. Liefst niet een hele drukke weg over. Paard is verkeersmak maar voor de veiligheid heb ik het liever niet.
- mijn voorkeur gaat uit naar kleinschalig/particulier. In ieder geval geen manege.
- prijs maakt niet veel uit

Ik heb al een hele zoektocht op internet gedaan en ook de oude topics al doorgelezen. Conclusie is vaak dat ten oosten van Amersfoort meer opties zijn. Ik heb dat liever niet ivm reistijd. Mochten jullie nog goede stallen weten ook in die regio dan hoor ik het heel graag!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70525
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling gezocht Bilthoven-Baarn-Eemnes-Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:09


Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Stalling gezocht Bilthoven-Baarn-Eemnes-Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 14:09

Ik ben met dezelfde eisen verhuisd. Van een stal in Baarn (8min) naar Woudenberg (20min) en voldoet aan alles. Je kan zelfs een dagje overslaan er word top gezorgd.

Caroline67
Berichten: 4
Geregistreerd: 25-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:39

Ik heb een kleine gezellige stal op de gooijergracht noord in blaricum. We hebben momenteel twee plekjes . Dus als je geinteresseerd bent kijk dan even op mn facebookpagina charming stables

Groetjes caroline boersma

Qazplm
Berichten: 66
Geregistreerd: 05-12-10

Re: Stalling gezocht Bilthoven-Baarn-Eemnes-Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-18 11:39

Dank voor de reacties! Zijn er nog meer tips?