Waar betaalbare hindernisbalken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ineke2
Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 05:48

SunnyHorse schreef:
Fijn topic, heb ook intresse!
Iemand ook een goede prijs kwaliteit tip voor “blokken” / houders om de balken te gebruiken voor cavaletti?

Ja wcpotjes ( voor peuters) bij de Ikea :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


JudithGigi
Berichten: 4160
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:02

Pattypaard schreef:
JudithGigi schreef:
wij hebben ze vrij betaalbaar in Helmond gehaald. Hadden ook hekjes en dergelijke. Weet wel niet meer hoe ze heten helaas


Dat zal mijnhindernis.nl geweest zijn gok ik :)


Zou goed kunnen ja! :)

JitskeJeldau
Berichten: 238
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:07

Mijnhindernis.nl heeft ook wel eens B-keus dagen. Daar verkopen ze balken die niet helemaal recht zijn of met een beschadiging erop. Dan ben je 15 euro per balk kwijt.. Even Facebook in de gaten houden.

A stranger is just a friend you haven't met yet!

Pattypaard
Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 17:56

Dat hebben ze toevallig nu!
Ik had vanmorgen geappt en toen waren ze er net meee bezig. Ben vandaag al geweest halen. Ziet er allemaal netjes uit en erg vriendelijke mensen :).
Balken zijn ook voorraad A balken waarbij de kleuren uit de collectie gaan en ze willen opruimen. Niet persee B balken nu.


Figo88
Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 08:58

Ik weet dat dit een oud topic is, maar aangezien er al zoveel topics zijn over dit onderwerp, leek het me beter om geen nieuw topic te starten :o
Ook ik ben de zoektocht begonnen naar hindernisbalken. Omdat ze bij mijn enkel buiten kunnen liggen, lijken kunststof balken mij het beste. Maar de prijs houdt me toch echt tegen. En uiteindelijk ben ik bij balken uitgekomen die mij echt perfect lijken. Ik heb ze dus zelf nog niet gekocht omdat ik ze pas over een aantal maanden nodig heb. Maar ik ben nu heel benieuwd of jullie er net zo enthousiast over zijn of dat ik misschien toch wat nadelen over het hoofd zie.

Het zijn ronde palen van gerecycled kunststof. Je ziet ditzelfde materiaal ook terug in de bekende bermpaaltjes langs de weg. Ze zijn oersterk, als een paard erop gaat staan kunnen ze nooit doorbreken. De 2,5 m lange balken wegen rond de 7,5 kg. Je kunt ze dus ook in 2,5 of 3 m lengte bestellen (volgens mij ook langer, maar dat heb ik niet gevraagd).
Ze zijn 100% weerbestendig, dus kunnen prima buiten blijven liggen.
En qua prijs zijn ze ook super: voor de lengte van 2,5 m betaal je € 11,80 inclusief BTW.

https://www.kunststofbalk.nl/a-53210025/kunststof-ronde-palen/kunststof-paal-7-cm-rond-200-cm/

Zie ik nou iets over het hoofd of kunnen deze palen weleens de perfecte huis-tuin-en-keuken hindernisbalken zijn? :D **\O/**

Probeer altijd iemands meest kwetsbare plek te ontdekken. Dan weet je waar je hem niet raken moet.

darkadia
Berichten: 5231
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:28

Figo88 schreef:
Ik weet dat dit een oud topic is, maar aangezien er al zoveel topics zijn over dit onderwerp, leek het me beter om geen nieuw topic te starten :o
Ook ik ben de zoektocht begonnen naar hindernisbalken. Omdat ze bij mijn enkel buiten kunnen liggen, lijken kunststof balken mij het beste. Maar de prijs houdt me toch echt tegen. En uiteindelijk ben ik bij balken uitgekomen die mij echt perfect lijken. Ik heb ze dus zelf nog niet gekocht omdat ik ze pas over een aantal maanden nodig heb. Maar ik ben nu heel benieuwd of jullie er net zo enthousiast over zijn of dat ik misschien toch wat nadelen over het hoofd zie.
Het zijn ronde palen van gerecycled kunststof. Je ziet ditzelfde materiaal ook terug in de bekende bermpaaltjes langs de weg. Ze zijn oersterk, als een paard erop gaat staan kunnen ze nooit doorbreken. De 2,5 m lange balken wegen rond de 7,5 kg. Je kunt ze dus ook in 2,5 of 3 m lengte bestellen (volgens mij ook langer, maar dat heb ik niet gevraagd).
Ze zijn 100% weerbestendig, dus kunnen prima buiten blijven liggen.
En qua prijs zijn ze ook super: voor de lengte van 2,5 m betaal je € 11,80 inclusief BTW.

https://www.kunststofbalk.nl/a-53210025/kunststof-ronde-palen/kunststof-paal-7-cm-rond-200-cm/

Zie ik nou iets over het hoofd of kunnen deze palen weleens de perfecte huis-tuin-en-keuken hindernisbalken zijn? :D **\O/**


Heb jij deze destijds nog aangeschaft? Ben ook op Zoek naar betaalbaar hindernisMateriaal


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Mandy73_unes, S_Figo en 30 bezoekers