Ongevraagde hulp op de weide

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jazzie03
Berichten: 362
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Dicht bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 18:00

Gini schreef:
Heel fijn dat het is opgelost!

Op dat vlak heb ik gewoon een heel sterke mening (door ervaringen zo gevormd) en vind ik de situatie niet opeens schattig omdat het om een oud opaatje gaat. Maar kijk, het verhaal is goed afgelopen.


Ik heb er eerlijk gezegd ook niet als 'schattig' over gedacht en heb hem echt wel duidelijk gemaakt dat ik het niet leuk vind als er anderen op de weide lopen en dat het 'mijn' terrein is waar ik graag werk zonder dat er mensen van buitenaf op komen.

CalipsoLover schreef:
Ik denk dat bejaarde gepensioneerde vaak wel vreemde dingen doen die nergens op slaan. Waarom? Omdat ze zich vervelen. Ken zo wel nog vreemde verhalen van rare oude mannetjes met vreemde gewoontes. Wel luguber dat hij er zo stiekem over doet en jou dus wel degelijk in het oog hield wanneer je er wel en niet was, dat zou mij wel schrik baren. Gelukkig is het nu opgelost en hopelijk houdt hij zich aan de afspraak!


ja daar was ik ook aan het denken. Hij zei wel dat hij altijd heel goed om zich heen kijkt om te zien of de paarden daar niet toevallig lopen dus dat zou een verklaring kunnen zijn, maar ik heb er niet specifiek naar gevraagd. Ik geloof dat eigenlijk wel want hij ziet niet meer zo goed en is dacht ik in de 70.

My happy place is at the barn :D



Jazzie03
Berichten: 362
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Dicht bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-19 20:03

01San schreef:
Ooooo wat goed dat je er achter bent gekomen!
Vond je het spannend? Toen je zo achter je paard verstopt stond?


Voelde me net een spion _O-
MirandaFuego schreef:
Gelukkig ben je erachter!
Maar zelf zou ik het nog steeds niet helemaal vertrouwen, je weet nooit of hij misschien nog bijbedoelingen heeft..er gebeuren zoveel rare dingen.
Hopelijk blijft het hierbij en is hij niet verliefd op één van je paarden ofzo.. :')

De komende tijd ga ik sowieso nog heel alert zijn want ben toch nog niet 100% gerust.
De camera gaat er sowieso komen :)

My happy place is at the barn :D

Jazzie03
Berichten: 362
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Dicht bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-19 11:21

Het was inderdaad voor de moestuin en hij heeft een vijftal kruiwagen nodig gehad (wat ik ook veel vind).
Voor de mensen die zeggen laat hem 1x in de week komen mesten. De weide is echt mijn terrein en ik heb echt niet graag dat daar anderen op komen buiten mijn verzorgertjes onder toezicht dus dat ga ik niet doen ;)
Als ik bij de paarden ben is dat echt om even tot rust te komen :)
hij kan ze af en toe aan de draad komen aaien als de paarden dat willen, maar meer ga ik niet toelaten. Mijn vertrouwen heeft toch wel een deukje gehad en ik heb schrik dat als ik het dan wel eens toe laat er van geprofiteerd wordt. :o

Ik heb in mijn thuismilieu genoeg helpende handen dus heb hier momenteel geen behoefte aan ;)

My happy place is at the barn :D

Jazzie03
Berichten: 362
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Dicht bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-19 12:03

JameyDL schreef:
Nou mensen heel dit topic doorgelezen vol spanning wat was het intressant _/-\o_

Blij dat ik wat mensen heb kunnen entertainen :')


Serenity350 schreef:
anjali schreef:
Nou is het niet zo dat iemand perse leuk en onschuldig is omdat hij bejaard is hoor. Er bestaan bejaarden die absoluut niet deugen. Over het hier besproken geval kan ik vanuit de verte niet oordelen natuurlijk.

Ik had ook niet het idee dat TS nu wat meer tot rust was omdat de poepdief bejaard was. Bij mij kwam het over alsof ze nu wat rustiger eronder is omdat ze met de poepdief een gesprek heeft gehad + de informatie die ze uit dat gesprek kreeg + het succesvol kunnen aangeven wat ze wel en niet prettig ervaart.

Als het gesprek niet fijn was verlopen zou ze zich nu ook niet zo prettig voelen. Bejaard of niet.


Ik denk dat dit de nagel op de kop is :o

My happy place is at the barn :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, boemel, GrapeshotBot, Malenka, nien81 en 84 bezoekers