Ongevraagde hulp op de weide

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CalipsoLover
Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 18:46

Wat een vreemde situatie. Ik zou het ook absoluut niet fijn vinden, misschien wel goed bedoelt, maar er kan altijd iets gebeuren. Ik zou je zadelkast op slot doen en een briefje ophangen met een berichtje of een bordje 'privéterrein, mits je het terrein betreed eerst bellen op het nummer ..." of meer persoonlijk "Bedankt vreemde helper, maar zou je jezelf eerst even bekend willen maken op het nummer ... voor je terug mijn weide op kuist"

Edit: Ik zou toch ook terug die camera proberen installeren.
Laatst bijgewerkt door CalipsoLover op 06-11-19 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


CalipsoLover
Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 17:53

Ik denk dat bejaarde gepensioneerde vaak wel vreemde dingen doen die nergens op slaan. Waarom? Omdat ze zich vervelen. Ken zo wel nog vreemde verhalen van rare oude mannetjes met vreemde gewoontes. Wel luguber dat hij er zo stiekem over doet en jou dus wel degelijk in het oog hield wanneer je er wel en niet was, dat zou mij wel schrik baren. Gelukkig is het nu opgelost en hopelijk houdt hij zich aan de afspraak!

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover
Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 13:15

Jazzie03 schreef:
Het was inderdaad voor de moestuin en hij heeft een vijftal kruiwagen nodig gehad (wat ik ook veel vind).
Voor de mensen die zeggen laat hem 1x in de week komen mesten. De weide is echt mijn terrein en ik heb echt niet graag dat daar anderen op komen buiten mijn verzorgertjes onder toezicht dus dat ga ik niet doen ;)
Als ik bij de paarden ben is dat echt om even tot rust te komen :)
hij kan ze af en toe aan de draad komen aaien als de paarden dat willen, maar meer ga ik niet toelaten. Mijn vertrouwen heeft toch wel een deukje gehad en ik heb schrik dat als ik het dan wel eens toe laat er van geprofiteerd wordt. :o

Ik heb in mijn thuismilieu genoeg helpende handen dus heb hier momenteel geen behoefte aan ;)

Zeer verstandig. Je weet maar nooit, je geeft een hand en ze pakken je arm. Het is je volste recht om duidelijk te maken dat er niemand op je terrein mag komen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flossies, idion, SemrushBot en 146 bezoekers