Help! Modderstallen....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tamary
Berichten: 29155
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 14:46

Balk in de deuropening schroeven als drempel met bezemkoppen er op misschien, paarden lopen nu op het harde mooi de hoeven leeg/schoon van de modder, maar modder komt hoe dan ook overal terecht.
Gelukkig is een vlakke plaat redelijk te schuiven met een sneeuwschuiver, maar het is geen leuke klus en enkel van plaat af schuiven maakt je werk bijna meteen nutteloos, het ligt er weer voordat je klaar bent.
Ik zou kijken naar iets als een grote bak of schot om je hooi schoon achter te voeren als je los wil blijven voeren zo.
rayoow schreef:
-O- ik lees mee voor tips,zo veel modder dat de kruiwagen er niet door komt voor te mesten, hooikruiwagen komt er al niet door -O- schuilstal lopen ze t modder in waardoor zelfs die er niet uit ziet

Mestkrui ergens zetten waar je makkelijk er een emmertje/schep/oid in kan leegkiepen zonder vast te zitten in de modder. Kan zijn dat je daarvoor een paadje moet afzetten in de winter.
Hooi gaat hier in een 65L specikuip onder de arm, hooikrui is lastig voor sommige ruiven (ook ivm poortjes/draadjes waar ik door moet).
Laatst bijgewerkt door tamary op 20-10-19 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirja, Ubermetrics en 123 bezoekers