Enquête paardenhuisvesting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessix
Berichten: 16380
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Enquête paardenhuisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 14:36

Ingevuld, maar ik vind het altijd lastig... Je hebt de meest ideale situatie, de situatie zoals ik dat nu heb met de paarden aan huis en dan nog wat je zou willen doen om de huidige situatie nog meer te verbeteren. Dat alles hangt af van de (financiële) mogelijkheden die je hebt.



Jessix
Berichten: 16380
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 16:10

Visitor schreef:
Dank jullie voor het invullen!
Goh, interessant zeg, dat het bij jullie niet is bevallen terwijl je zelf eigenlijk het wel wilde, naar dat soort dingen ben ik dus zo benieuwd hè, en waar dat dan precies aan ligt... heel benieuwd wat eruit komt.

Wat ik graag zou zien is natuurlijk veel ruimte voor een 24/7 huisvesting. Mag deels paddock paradise, maar vooral ook uitgestrekte weilanden, grote gedraineerde paddocks en ook een hele fijne, schone stro stal. Een stal waar een paard graag naar binnen gaat i.p.v. een schuilhok met kale vloer die vooral als wc gebruikt wordt. Een dik pak schoon stro om op te liggen. Verder ook individuele stallen om je paard even apart te zetten om rustig bij te voeren en te verzorgen.

Als ik dat heb dan zou ik 24/7 wel zien zitten. Oh ja, ik heb een hengstengroep, dus even inscharen bij andere paarden is wat lastiger.

Jessix
Berichten: 16380
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 18:50

Visitor schreef:
Jessix schreef:
Wat ik graag zou zien is natuurlijk veel ruimte voor een 24/7 huisvesting. Mag deels paddock paradise, maar vooral ook uitgestrekte weilanden, grote gedraineerde paddocks en ook een hele fijne, schone stro stal. Een stal waar een paard graag naar binnen gaat i.p.v. een schuilhok met kale vloer die vooral als wc gebruikt wordt. Een dik pak schoon stro om op te liggen. Verder ook individuele stallen om je paard even apart te zetten om rustig bij te voeren en te verzorgen.

Als ik dat heb dan zou ik 24/7 wel zien zitten. Oh ja, ik heb een hengstengroep, dus even inscharen bij andere paarden is wat lastiger.


Dank je voor het zo uitgebreid beschrijven! Ook weer het punt van de hengsten, inderdaad een ander verhaal dus!

Oh niet perse voor hengsten hoor, voor merries of ruinen heb ik dezelfde bovengenoemde wensen voor huisvesting. Mijn huisvesting nu, aan huis, is voor mijn paarden ook niet anders omdat ze hengst zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mirriejj en 44 bezoekers