Quarter stamboom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinaa_Whoop
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-04-18

Quarter stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-18 10:38

Goedemiddag,

Aangezien ik zelf niet zoveel ken over stambomen etc vroeg ik me af of er hier iemand is die mij een beetje zou willen helpen.
Ik heb een paardje op het oog en ze is ingeschreven bij de AQHA.
Het maakt voor mij niet zoveel uit maar ik ben nieuwsgierig naar wat de bloedlijnen me kunnen vertellen.

Het gaat over Jasmin Star geboren op 3 april 2008
http://www.allbreedpedigree.com/jasmin+star

Alvast bedankt voor de hulp

Groetjes
Tina


troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Quarter stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 17:36

Ik weet er niet veel vanaf behalve dat really rugged kid een reiner was en dat via die lijn jouw paard familie is van de mijne :D

Fotsy
Berichten: 6777
Geregistreerd: 29-04-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:25

Ken er ook geen enkele naam van maar wat eigenaardig dat haar grootmoeder gedekt werd door haar eigen vader :oo of zie ik dit nu verkeerd. :o
Vind ik persoonlijk wel heel jammer.

Blossoms don't compeed one another, they just blooms.
One life, live it.

quarterH
Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:36

Ik weet best wat van bloedlijnen af maar deze staan in de directe lijnen (vader/opa's) niks bekends in.
Enige beetje bekendere (lokale) namen zitten nog een lijn daarna. Dat is alweer zover weg dat er weinig over te zeggen is.
Ik doe dus even de aanname dat met de voorouders vooral recreatief gereden is en niet weedstrijdgericht. In ieder geval niet serieus genoeg dat de namen enigsinds bekend zijn

100% Reiner

justkid
Berichten: 11814
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:40

quarterH schreef:
Ik weet best wat van bloedlijnen af maar deze staan in de directe lijnen (vader/opa's) niks bekends in.
Enige beetje bekendere (lokale) namen zitten nog een lijn daarna. Dat is alweer zover weg dat er weinig over te zeggen is.
Ik doe dus even de aanname dat met de voorouders vooral recreatief gereden is en niet weedstrijdgericht. In ieder geval niet serieus genoeg dat de namen enigsinds bekend zijn


Dat dacht ik ook. :j Ik heb een (rechtstreekse) merrie van Really Rugged Kid, ik weet niet beter dan dat hij een allrounder was :)


sevke
Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Quarter stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:59

Brennas Kid is de enige naam op het papier die iets is, maar dan moet je wel al heel wat generaties teruggaan. Ik zou zeggen : recreatief gefokt.

Born to slide, forced to work


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers