Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 13:14

Iemand die deze Duitse vrouw kan helpen aan informatie?


Danke für die Aufnahme :)
Ich suche Leute die meinen Jet kennen er kommt ursprünglich aus den Niederlanden.
Name: Jetaltio Sheyenne Bar
Rasse: Paint hose
Ich habe ihn in DE vom Händler gekauft ohne Chip und Pass. Er hatte nur ein painthose Papier bei sich Bild davon habe ich mit beigelegt.
Die händlerin meinte er lief früher mal Turniere. Er wurde verkauft weil seine Besitzerin schwer erkrankt oder gestorben sei. So sagte es jedenfalls die händlerin. Wer kennt ihn und kann mir etwas über ihn erzählen?
Auf dem letzten Bild ist er gerade mal 2 Tage bei mir. Ich habe ihn mit starkem Sonnenbrand gekauft.
Er hat eine auffällige blässe (auf den Bildern zu sehen) und unter dem Bauch einen overo Fleck ansonsten ist er solid.
Am widerruft hat er auf beiden Seiten druckstellen. Gekauft habe ich ihn am 7.8.2015


https://m.facebook.com/groups/477626959 ... ef=m_notif

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:15

Misschien even vertalen? Ik jeb geeeeeen idee wat er staat haha.

Nadine132311

Berichten: 2
Geregistreerd: 02-03-18

Re: Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:32

@ threadora

Ik ben op zoek naar mensen die mijn jet kennen, hij komt oorspronkelijk uit Nederland.
Naam: Jetaltio Sheyenne Bar
Race: APHA Paint Horse
Ik heb het gekocht in DE van de dealer zonder chip en paspoort. Hij had alleen een papieren zakdoek bij zich, ik nam dat mee.
De handelaar zei dat hij toernooien runde. Hij werd verkocht omdat zijn eigenaar ernstig ziek was of stierf. Dat is wat de dealer zei. Wie kent hem en kan me iets over hem vertellen?
Op de laatste foto is hij slechts 2 dagen bij mij. Ik kocht hem met sterke zonnebrand.
Hij heeft een opvallende bleekheid (te zien op de foto's) en onder de buik een overo patch, anders is hij stevig.
Hij heeft drukpunten aan beide kanten weerstaan. Ik heb het gekocht op 7.8.2015

kiwiwitje

Berichten: 20109
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 13:38

Oke mijn duits is om te huilen. Maar volgens mij klopt het niet helemaal.


Nadine132311 schreef:
@ threadora

Ik ben op zoek naar mensen die mijn jet kennen, hij komt oorspronkelijk uit Nederland.
Naam: Jetaltio Sheyenne Bar
Race: APHA Paint Horse
Ik heb het gekocht in DE van de dealer zonder chip en paspoort. Hij had alleen een papieren zakdoek bij zich, ik nam dat mee.
De handelaar zei dat hij toernooien runde. Hij werd verkocht omdat zijn eigenaar ernstig ziek was of stierf. Dat is wat de dealer zei. Wie kent hem en kan me iets over hem vertellen?
Op de laatste foto is hij slechts 2 dagen bij mij. Ik kocht hem met sterke zonnebrand.
Hij heeft een opvallende bleekheid (te zien op de foto's) en onder de buik een overo patch, anders is hij stevig.
Hij heeft drukpunten aan beide kanten weerstaan. Ik heb het gekocht op 7.8.2015


Handelaar. Painthorse papier.
En volgens mij betekend de zin dus, dat ze alleen een foto heeft van het paint horse papier(stamboom van painthorse? ) en dat ze daar genoegen mee genomen heeft?

Nadine132311

Berichten: 2
Geregistreerd: 02-03-18

Re: Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 14:37

google vertaler -.- . Ich kann leider dein niederländisch nur einzelne wörter. daher auch der Text oben in Deutsch. Ich habe ihn im google vertaler einfach übersetzt -.- sorry

Hobbyhorse

Berichten: 1318
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:35

Is er misschien iemand met een APHA silver of gold account die kanzien of ie shows gelopen heeft?

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 14:41

Oké, mijn Duits is redelijk: volgens handelaar kwam hij uit Nederland, waarschijnlijk wedstrijden gelopen en heeft een opvallende bles en een vlek onder de buik, voor de rest egaal van kleur.
Mevrouw wil graag weten wie het paard gekend heeft.
Even naar de foto's gekeken: paard heeft dus alleen een paint-horse registratie uit 2007, en zou gefokt zijn in het Groningse Nietap bij de familie Copinga.
Ze hebben een website, gewoon "Copinga" en "Painthorse" intypen op Google.

NRJ

Berichten: 1525
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 13:05

Even op fb gespiekt, de dame heeft al contact gehad met de fokker maar deze kon haar ook niet verder helpen (kon zich niet meer veel herinneren).
Ze heeft het paard gekocht in Duitsland, zonder paspoort of chip, maar wel met APHA papieren (de foto heeft ze toegevoegd op fb).

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:10

Dit topic moet voldoen aan de regels van [OV] Opsporing verzocht
In de Regels en Richtlijnen van [OV] staat beschreven dat er in de OP gemeld moet worden of er toestemming is gekregen van de eigenaar.

Omdat het niet duidelijk is of er wel of geen toestemming is gekregen van de eigenaar voor het plaatsen van dit bericht, plaats ik hier een slotje.

SayaJones

Berichten: 11927
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Info gezocht over Jetalito Sheyenne Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:58

Inmiddels is er contact geweest met de TS waaruit duidelijk is geworden dat er toestemming is gegeven van de eigenaar, dus bij deze kan het topic weer open :)

Wranglerbutt

Berichten: 10377
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:08

Geen showresulaten bij APHA bekend
Afbeelding