wat reële prijs voor dit hoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:33

Ach zet hem op marktplaats en kijk wat de gek ervoor wilt geven :) Als je hem niet kwijt komt voor 85 dan zet je 'm voor 70 ofzo erop?

JM :#


speedfiets_2
Badass Cowgirl
Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:35

Jeetje mina wat een lompe reacties. Ts zet de nieuw prijs erbij dat zal je al een hoop schelen.

Be happy eat a snackkie

overzee2
Berichten: 662
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:41

Ik ben zelf geen western liefhebber maar verbaas me ook in hoge mate over de arrogante, badinerende reacties. Wat een kleutergedrag.
Topicstarter, top dat je zo netjes blijft.

Ik denk dat de prijs van je hoofdstel afhangt van de aanschafprijs in combi met de gewildheid ervan.
Aangezien ik niet met de westernwereld bekend ben kan ik hierover niks zinnigs zeggen behalve dat jij dat wsl. wel weet. Dus als veel mensen het graag willen hebben, kun je je prijs hoger houden dan wanneer er maar een klein aantal mensen voor “vallen” . Ook natuurlijk hoe snel je het kwijt wil....

NIL VOLENTIBUS ARDUUM

Telpeva
Berichten: 14596
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:09

Als alles wat daar glimt swarovski is dan lijkt het mij geen heel vreemde prijs? volgens mij betaal je zulke bedragen ook voor hoofdstellen met 'nep' glimmetjes.

Ik weet ook zeker dat er mensen zijn die dit heel mooi zouden vinden en die het geld er ook voor over hebben (zeker als hij nieuw is). Maar je moet denk ik ook net iemand treffen die deze kleur leer wil, en ook deze kleur steentjes.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

rina
Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:13

Wat een aantal aan aangeeft wat een botte reacties zeg. Dat niet iedereen hetzelfde mooi vind wil nog niet zeggen dat je iets wat je lelijk vindt maar zo moet afkraken.

TS ik heb zelf het Tough enough to wear pink hoofdstel van Weaver. Was ook voor Pink ribbon en een jaar of 2 voor die van jou. Ik heb hem een tijdje te koop gehad, omdat ik geen rijpaard meer had. Maar ook hier geen reactie. Nou had ik de mijne zelfs nog extra gepimpt, die simpele sluitingen van Weaver vond ik echt niet passen, maar zelfs dan. En voor een habbekrats wegdoen vind ik zonde. Dan maak ik er eerder nog een trainingshoofdstel van. Het roze tijdperk is geweest helaas.
[ img ]

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 19:19

Ik ken niks van western maar vind dit ook een mooie prijs. Zeker voor 75 euro!

En ts ik vind het wel een heel gaaf hoofdstel. Als ik western reed wist ik het wel! Jammer dat mensen zo kinderachtig zijn tegenwoordig!

"Do a loony-goony dance
'Cross the kitchen floor,
Put something silly in the world
That ain't been there before."

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-19 20:31

bedankt! snap dat je net van roze moet houden.. tis geen standaard hoofdstel

Lottekuhh_x
Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 20:56

Tjeetje, sommige reacties hier... beetje overdreven. Tuurlijk je moet ervan houden, maar zo vreselijk is ie echt niet. Ik vind het best een mooi hoofdstel, idd voor de liefhebber. Ze vraagt ook alleen of de prijs reëel is, niet of je het zelf zou kopen ;) zoals als eerder gezegd is denk ik dat je prijs niet gek is. Als het niet in de weg ligt zal ik hier ook mee beginnen, zakken kan altijd nog. Nog succes met de verkoop!


Lize92
Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:35

Nou zeg wat een reacties.. :') Het is ook niet geheel mijn smaak, maar zo vreselijk vind ik hem nu ook weer niet. Je moet inderdaad net even een liefhebber treffen. :j Als iemand hem echt mooi vind zal diegene het geld er vast voor over hebben.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:50

Als je de dwang voelt om je negatieve mening te geven, typ het dan en ga eens op je handen zitten, wacht tien minuten en beslis dan of je wel of niet op verzenden klikt. Uit impuls dingen roepen is zelden opbouwend.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-19 21:52

lag dus niet aan mij dat ik het nogal raar vond overkomen..

iedereen die wel normaal kon reageren bedankt!

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:58

Misschien de link er bij in je adv,waar hij vandaan komt.Ik had ook eerst zoiets ik vind het veel geld voor een 2e hands hoofdstel tot je de prijs ziet wat hij echt gekost heeft dan is je vraagprijs netjes. Ik rijd geen western dus zou hem daarom niet kopen.Maar als je van Blingh houd kan het toch niet beter.

sunny43
Berichten: 1053
Geregistreerd: 14-06-11

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:01

Als ik mag kiezen tussen het gemiddelde dressuurhoofdstel wat ik langs zie komen, of deze nou ... dan weet ik het wel hoor, Ik vind 'm gaaf! Maar ik denk dat ie wel beter verkoopbaar is als je 'm een keer met een passend paardenhoofd erin fotografeer!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-19 09:24

ja klopt moet ik ff vriendin vrage, mijn tinker heeft een vrij groot hoofd en breed
[ img ]

komt het hoofdstel minder mooi uit


Apple
Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: wat reële prijs voor dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:36

Ik zet een slotje op dit topic en zal het later verwijderen. Advertenties kun je op de Markt plaatsen :-)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers