Trailerproblemen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Trailerproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 10:21

Ik zit met een probleempje nml l dat mijn haflinger de trailer met enige overtuiging wel de trailer op wilt maar eenmaal op de trailer de boel zowat afbreekt. Zodra de achterstang erachter gaat wilt hij er onderdoor door te gaan zitten en de stang en tussenschot onhoog te werken. Ook blijft hij van voor naar achter gaan en is heel onrustig. Zonder stang en de klep dicht werkt helaas ook niet hij ramt Zowat de klep eruit
We hebben de pony twee jaar en de eerste keer ging goed. Toen namen we hem mee voor de keuring en foto s. De tweede keer gingen we naar een clinic en toen begon het... maar toen we eenmaal reden ging t wel..
We willen hem vd zomer heel graag meenemen op vakantie en ik heb al naar vrachtwagentjes gekeken om te huren maar dat is zo duur. De trailer staat nu op t land en de klep doe ik regelmatig open.. op de klep staan is geen probleem evenals de voorvoeten in de trailer en als je hem dan heel erg stimuleert loopt ie wel door.... ik wil het gaan trainen dacht eraan om de tijd van stilstaan op de trailer langzaam uit te breiden dus eerst drie seconden en er weer uit dan 5 dan 10 etc.... maar vraag me af of dit de juiste manier is.... eigenlijk zoek ik iemand die me hierbij kan helpen. Iemand met ervaring en die een beetje betaalbaar is.... ik woon in de kop van noord holland heeft iemand enig idee??

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


MyChoice
Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Trailerproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:36

Wendy van hinnik & grinnik zit bij je in de buurt. Ze is te vinden op Facebook.

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018


lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Re: Trailerproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 10:46

Top tnx ik ga der benaderen

Storm, voor altijd in ons hart 09-10-2020


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers