grondwerk oefenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Abster
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-05-18

grondwerk oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-19 16:57

Voor mijn opleiding tot basis instructeur freestyle ben ik op zoek naar mensen die graag grondwerk willen doen.
In een vierkante baan van +/- 14 x 14. Een meter meer of minder maakt niet uit is het paard vrij aan het bewegen. Daarna komt het grondwerk en het werken aan de lange lijnen. Wanneer we problemen tegenkomen kan ik dit met mijn instructeurs overleggen hoe dit op te lossen. Het mogen geen paarden met grote problemen, hele jonge, onervaren paarden etc. zijn. Dit komt allemaal in later in een gevorderde stadium.
Het liefst wel binnen een straal van 25 km om Tjalleberd.

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:00

Abster schreef:
Voor mijn opleiding tot basis instructeur freestyle ben ik op zoek naar mensen die graag grondwerk willen doen.
In een vierkante baan van +/- 14 x 14. Een meter meer of minder maakt niet uit is het paard vrij aan het bewegen. Daarna komt het grondwerk en het werken aan de lange lijnen. Wanneer we problemen tegenkomen kan ik dit met mijn instructeurs overleggen hoe dit op te lossen. Het mogen geen paarden met grote problemen, hele jonge, onervaren paarden etc. zijn. Dit komt allemaal in later in een gevorderde stadium.
Het liefst wel binnen een straal van 25 km om Tjalleberd.


Ik woon in oldemarkt, dat is 30 km.
Je bent altijd welkom hier :)
Ik heb een hele jonge pony die pas 4 maanden in de hand is maar wel heel puur reageert en een pony van 23 die alles al kent :)

Nettie007

Berichten: 116
Geregistreerd: 07-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 00:01

Hoi!

Ik zoek hulp voor mijn paard van bijna 4 jaar bij het aanleren van grondwerk. Is dit interessant voor jou of toch te jong?

Ik woon in Leeuwarden.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: grondwerk oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 08:23

Ik heb mijn paard in Lippenhuizen staan en wil ook wel hulp. Paard is 4 jaar en kent al wel grondwerk. PB maar bij interesse. :)