Werken aan de hand instructeur Friesland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
4ShinChan
Berichten: 7
Geregistreerd: 21-07-18

Werken aan de hand instructeur Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-19 16:32

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een instructeur/instructrice om mij te helpen met 'werken aan de hand'. Ik heb namelijk sinds een paar weken mijn eerste eigen paard en wil dit graag met haar gaan leren. Nu ben ik zelf bezig met grondwerk (nu voornamelijk alleen loswerk), maar dressuuroefeningen doen vanaf de grond lijkt me erg leuk voor de afwisseling en heel leerzaam.

Nu woon ik alleen niet op de meest handige plek. In mijn beleving zijn er in het zuiden aardig wat instructeurs hiervoor.. Je raadt het misschien al, maar ik woon in het noorden. Namelijk in Friesland. Nu zag ik hier wel een lijst met instructeurs, maar degene die bij Friesland vermeld staan zullen alsnog ongeveer 45min moeten rijden voordat ze bij mij op stal aankomen. Naast dat ik niet helemaal zeker weet of zij hier les in geven is het voor de km kosten ook niet heel ideaal (alhoewel ik het er wel voor over zou hebben als er geen andere optie is).

Nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie of kennen jullie instructeurs/instructrices die rondom Leeuwarden les geven in werken aan de hand??

Alvast bedankt voor jullie reacties!