[PG] Winner (OO Seven x Doruto) merrie, 2003 (tweeling)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bijinn

Berichten: 1796
Geregistreerd: 30-09-07
Woonplaats: Helmond

[PG] Winner (OO Seven x Doruto) merrie, 2003 (tweeling)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-20 23:22

In 2010 hebben we een tijdje een hele lieve merrie genaamd Winner gehad. Winner stamt af van OO Seven x Doruto (https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/48603/winner).
We hebben haar helaas -bleek later- aan een oplichter uit Maastricht verkocht, die haar weer doorverkocht heeft.

Winner heeft namelijk spat en daardoor mocht zij voor een klein prijsje weg.
Winner had, voordat zij bij ons kwam, al heel wat baasjes gehad. Ze is geboren in Sint-Oedenrode en is 1 van een tweeling, waarbij haar moeder en broer/zus overleden is. Als ik het me goed herinner, was de fokker M. van de Ven of M. Verhoeven.

Winner is een donkerbruine merrie (mogelijk ook heel donker koffievos) met een grote bles en enkele witte beentjes. Hele vriendelijke merrie. Helaas had ze al teveel baasjes gehad. Het breekt ook mijn hart als ik eraan denk hoe ze misschien terecht gekomen is.

Winner heeft 2 veulens gehad voor ze bij ons kwam: Champagny (2007 bruine merrie van Kansas C) en Davos (2008 Vos hengst van Samba Hit II). NĂ¡dat ze bij ons weg is gegaan heeft ze blijkbaar nog een veulen gekregen in 2012, genaamd Here I Am (bruine merrie van Riccione). Ik hoop heel hard deze fokker(s) te vinden: mogelijk hebben zij meer info.

Het zou me heel veel doen om haar weer terug te vinden.