[PG] NRPS D-pony Ginger v. E-boy gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitta_

Berichten: 279
Geregistreerd: 17-04-08
Woonplaats: Ede

[PG] NRPS D-pony Ginger v. E-boy gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-20 11:03

Dag lieve allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen in de zoektocht naar een hele bijzondere pony, waarvan ik na 2 opvolgende baasjes het spoor bijster ben geraakt. Het gaat om NRPS D-pony Ginger, ze is geboren in 1998 uit de hengst E-Boy en ongeveer 1.44m hoog. Zij is lange tijd mijn grote vriendin geweest, mijn eerste eigen pony waar ik ontzettend gek mee was maar waar ik helaas onvoldoende tijd voor had. Ze is na mij naar een jonge meid gegaan waar ik goed contact mee had (en nog steeds heb.. deze persoon is net zo hard op zoek naar haar) en waar ze nog jaren met veel plezier actief in de sport is geweest.

Daarna is ze verkocht naar een gezin met jonge dochter, die volgens mij ook nog een x aantal jaartjes veel leuke dingen met haar hebben gedaan. Ze stond destijds in de omgeving van Schildwolde, Groningen. Het gezin had ik op Facebook en het leek allemaal erg leuk te gaan. Het contact verwaterde wel naarmate de tijd verstreek en toen ik al een poos geen updates meer voorbij had zien komen heb ik eens een berichtje gestuurd.

Daar kreeg ik eerst geen reactie op, pas na weken kwam het antwoord dat zij in oktober 2019 Ginger verkocht hebben aan iemand in het zuiden van het land. Hier zou ze met "pensioen" zijn, maar verder wordt er niets gedeeld. De persoon aan wie ze verkocht zou zijn (een man, verder weet ik niks) zou niet meer reageren op haar berichten en ze wist dan ook niet te vertellen hoe het nu met Ginger ging. Daarna heeft de voormalig eigenaresse van Ginger al het contact verbroken, mijn berichten leest ze niet meer en ze lijkt verder te zijn gegaan met het leven en haar nieuwe paard waar ze oh zo dol op zijn..

Niet wetende waar Ginger uiteindelijk naartoe is gegaan, of ze überhaupt nog leeft en of ik haar misschien ooit nog zal zien breekt mijn hart. Het brengt tranen naar mijn ogen. Ze had nooit met "pensioen" elders hoeven gaan, ze had altijd hier thuis mogen komen waar ik haar met open armen had ontvangen en voor haar oude dag had kunnen zorgen. ;( Ik hoop dat jullie Bokkers mij kunnen helpen, met tips, ideeën of suggesties. Alles is welkom!

Een aantal foto's van Ginger:

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Ontzettend veel dank voor het meedenken <3
Liefs van Gitta

Gitta_

Berichten: 279
Geregistreerd: 17-04-08
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-20 14:03

Een kleine update:

Ginger is blijkbaar verkocht aan handelaar B. Vosch in Lunteren, ik heb een adres gekregen en kwam erachter dat dat maar 5 minuten rijden van mijn huis is! Enthousiast in de auto gestapt, maar het adres bleek niet meer dan een aantal weilandjes en stalletjes te zijn (zonder paarden). Helaas. Wel een buurvrouw kunnen spreken en zij gaf aan dat paarden komen en gaan bij handelaar B. Vosch en ze gaf aan dat als Ginger een jaar geleden al aan hem verkocht is, dat ze waarschijnlijk allang weer weg is. |(

We blijven verder zoeken! Alle tips zijn welkom!