[PG]Wie weet waar Xander staat? Bonte ruin ca 14 jaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rebecca_x
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-09-20
Woonplaats: Amstelveen

[PG]Wie weet waar Xander staat? Bonte ruin ca 14 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 18:44

Rond 2009 kocht ik paard in Drenthe. Een 4 jarige bonte hengst en had deze op stal
Molendijk staan in Heerhugowaard. Na een tijdje verhuisde ik naar Manege de Hoef omdat ik daar altijd leuke ponykampen had en het een perfecte omgeving is en toffe stal eigenaar heeft.

Na een aantal maanden moest ik helaas verhuizen en het paard kon (nog)niet mee. Ik twijfelde over de verkoop, of over het zoeken van een bijrijder in de tussentijd. Uiteindelijk vond ik dat laatste. Ze had er geen geld voor maar zou er heel goed op passen en raadde mij een verkoop af.

Tot mijn verbazing een paar maanden erna, stond mn paard er niet meer, en zelfs al mn spullen waren weg. Oa een compleet dressuur & springharnachement(wat ik tijdens mn Deurne opleiding gebruikte), ook mn Anky laarzen van €600 en een Western zadel. Dat laatste had ik te leen en vroeg het meisje of ze die terug wilde geven aan de eigenaar. Ben trouwens benieuwd of dat ook echt gebeurd is.

Het schijnt dat ie was verkocht bij aankomst. Ik heb geen zin in gezeik of iemand voor de rechter slepen, maar ben gewoon ontzettend benieuwd hoe het met het beestje gaat. En het lijkt me leuk om foto’s te ontvangen oid. Helaas was dit nog de tijd zonder Instagram en smartphones met goede camera’s dus heb er geen beeld van.

Hij is bruin/bont, officiële naam Xander maar ik geloof dat dat meisje hem Tahir wilde noemen. Hij zal ongeveer 14/15 jaar zijn. Hij is geboren en gekocht van een handelaar/fokker in Drenthe met de naam Kerssies. Hij zal ong 1.72 zijn.

Ik hoop dat iemand mij helpt hem te lokaliseren want op zo’n manier je paard verliezen is niet leuk.

Nogmaals, ik wil hem niet van je afpakken, je hebt hem immers eerlijk gekocht.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 09-09-20 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers