Eczeemdekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
jen
Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Re: Eczeemdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:51

Hier een vliegen deken van Dominick voor mijn haf met lichte exceem. Deze deken ligt super op hem, ze hadden deze deken weer in productie genomen maar de opslag is laatst afgebrand dus ik weet niet of ze weer leverbaar zijn.

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz


Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:26

Humpiedumpie schreef:
Naaoommii schreef:
Ik ben heel tevreden over mij eczeem deken van de Epplejeck. Ik had moeite om een goed passende deken te vinden voor mijn IJslanders omdat hij eigenlijk net tussen wat maten in valt. En heb zeker meerdere merken geprobeerd

De deken is licht en reflecteert ook mooi de zon weg. De deken heeft ook gaten voor de oren er in maar die gebruik ik verder niet ondanks dit blijft de hals er mooi op zitten. Buikflap is open dus die moet je dicht vouwen als je de buiksingels dicht doet en daarom blijft de deken ook mooi luchtig..

Hier een foto. De laatste buiksingel heb ik er af geknipt omdat die van mij nog al uitbreid plast :') zo plast hij niet in z'n deken. En de hals vouw ik naar binnen omdat het anders heel raar zit omdat ik de oren niet gebruik
[ [url=m/2Xr4MX.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hoe groot is jouw ijslander en welke maat heb je?


Mijn ijs is 144 en heeft maat 175.

maxie
Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Re: Eczeemdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 20:41

Ik zit ook een beetje te zoeken naar een goede eczeemdeken. Heb nu een master opliggen die wat schuurt op de boeg.

[ img ]

Heb ook een shires higlander besteld. Die komt morgen binnen.

Mocht er iemand interesse hebben, heb nog een snuggy hoods te koop maat 5,3 evt met een losse hoofdkap. Is helaas toch te krap.

[ img ]

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:40

maxie schreef:
Ik zit ook een beetje te zoeken naar een goede eczeemdeken. Heb nu een master opliggen die wat schuurt op de boeg.

[ [url=m/tZ9Eh5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ook een shires higlander besteld. Die komt morgen binnen.

Mocht er iemand interesse hebben, heb nog een snuggy hoods te koop maat 5,3 evt met een losse hoofdkap. Is helaas toch te krap.

[ [url=m/knULXx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weet je zeker dat de snuggy echt te krap is? Bij mijn paard zit hij hetzelfde zo van de foto te zien, lijkt wat krap, maar hij draagt hem al maanden 24/7 en heeft er nergens een schuurplekje oid van. Op de website van snuggyhoods geven ze ook aan dat ze echt precies pas moeten zitten omdat ze anders gaan schuiven. Of krijgt de jouwe er wel schuurplekken van?
Ik ben er echt wel heel erg tevreden mee,veel minder problemen mee met schuurplekken en schuiven dan andere dekens

maxie
Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:59

SuperZodiaX schreef:
maxie schreef:
Ik zit ook een beetje te zoeken naar een goede eczeemdeken. Heb nu een master opliggen die wat schuurt op de boeg.

[ [url=m/tZ9Eh5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ook een shires higlander besteld. Die komt morgen binnen.

Mocht er iemand interesse hebben, heb nog een snuggy hoods te koop maat 5,3 evt met een losse hoofdkap. Is helaas toch te krap.

[ [url=m/knULXx.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weet je zeker dat de snuggy echt te krap is? Bij mijn paard zit hij hetzelfde zo van de foto te zien, lijkt wat krap, maar hij draagt hem al maanden 24/7 en heeft er nergens een schuurplekje oid van. Op de website van snuggyhoods geven ze ook aan dat ze echt precies pas moeten zitten omdat ze anders gaan schuiven. Of krijgt de jouwe er wel schuurplekken van?
Ik ben er echt wel heel erg tevreden mee,veel minder problemen mee met schuurplekken en schuiven dan andere dekens


Ja helaas wel. Een erge schuurplek op de schoft en op de borst. Ze heeft een hele lage hals aanzet met een vrij brede hals.

AvHdG
Berichten: 258
Geregistreerd: 11-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 12:21

Hier ook eenpaard met brede schouders. Rambo zorgde voor flinke schuurplekken. Enige die niet schuurt op haar borst is de shires. De pyjama pakjes nog nooit geprobeerd :')

MyrtheJ
Berichten: 3972
Geregistreerd: 16-07-05

Re: Eczeemdekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 08:00

Ik ben heel tevreden over de wit/oranje eczeemdeken van Epplejeck eigen merk. Veel dekens zijn te smal bij de borst maar deze gaat goed bij ons. Wel wissel ik regelmatig af. Nu ligt er weer een pyjama model op en met het warme weer een losse hals eczeemdeken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers