[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

te_kla1
Berichten: 147
Geregistreerd: 20-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 18:59

Ik zit al een tijd te twijfelen hierover. Sinds kort ben ik erachter dat mijn shetlander rainrot heeft. Het zijn (nog) geen grote kale plekken, maar meer allemaal kleintjes.

Ik wil hem niet scheren. Ik twijfel of ik er een regendeken op moet leggen. Ik denk over een ongevoerde, met fleece of geen. Ik ben niet van plan om met elk miezerbuitje er een deken op te leggen, maar met echte stortbuien waar hij echt nat van wordt lijkt het me wel beter. Ik wil daarbij zijn natuurlijke 'warmhouding' niet helemaal door de war schoppen.
Ik ben alleen bang dat als ik er een 0 grams op leg hij t koud krijgt, omdat zijn haar niet recht op kan staan. Hier zijn nogal meningsverschillen over en dus ben ik er nog niet over uit.
Zonder wil ik eigenlijk ook niet, met die stortbuien zoals vandaag. Maar steeds binnenzetten is eigenlijk ook geen optie. (Hij heeft een schuilmogelijkheid maar al zolang ik hem heb maakt hij daar nauwelijks gebruik van..)
En met fleece is misschien vrij snel al weer te warm, want echt koud is het met dit weer niet, gaat meer om de regen.


Hij is verder helemaal gezond, glanst je tegemoet en heeft niet zichtbaar last vd plekjes.

Ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar echt duidelijk gericht op regendekens icm rainrot kon ik niet vinden.

Alvast bedankt :)

"Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow"


te_kla1
Berichten: 147
Geregistreerd: 20-12-17

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 13:30

Hoi! Ik ben al een tijdje op zoek naar een regendeken. Nou ben ik al een aantal keer een deken tegenkomen die me wel wat lijkt, maar steeds hebben ze bontjes op de schoft. Trekt dit niet vol met water en wordt het paard dan alsnog niet nat?

"Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow"

te_kla1
Berichten: 147
Geregistreerd: 20-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 17:38

RianneH schreef:
Dat lijkt mij idd ook en daarom schaf ik nooit dergelijke dekens aan :)

Oke, bedankt

"Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow"


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers