Acteur valt van paard tijdens Raveleijn show Efteling

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoli
Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Acteur valt van paard tijdens Raveleijn show Efteling

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-15 16:20

http://www.bokt.nl / http://www.omroepbrabant.nl


Zondagmiddag 19 april is één van de acteurs van zijn paard gevallen tijdens de show Raveleijn. Deze show wordt gehouden in attractiepark de Efteling.

De acteur raakte gewond en werd achter de schermen aan zijn verwondingen behandeld. Uiteindelijk werd er besloten om de man toch naar het ziekenhuis te brengen. Ondanks de val ging de show gewoon door.

Volgens een woordvoerder van de Efteling gaat het weer goed met de acteur en bleken zijn verwondingen mee te vallen. Het is onduidelijk wat er precies gebeurde waardoor de man van zijn paard viel.

Ik ben een god, een heuse pipetteergod _O-


LauraenCadiz
Berichten: 12
Geregistreerd: 21-05-12

Re: Acteur valt van paard tijdens Raveleijn show Efteling

Nieuw bericht Geplaatst: 23-04-15 16:23

Tja vallen kan altijd gebeuren, dat hoort helaas nou eenmaal ook bij paardrijden..

terpentijn
Berichten: 7356
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Acteur valt van paard tijdens Raveleijn show Efteling

Nieuw bericht Geplaatst: 23-04-15 16:28

Auw. Ja, dat kan altijd gebeuren, natuurlijk, show of niet. Neem aan dat het paard wel showgewend was? En dat de ruiter en het paard aan mekaar gewend waren?

GIVE ME THE COURAGE TO ACCEPT WHAT I CAN AND CANNOT CHANGE... AND THE WISDOM TO DISTINCT BETWEEN THOSE TWO

JudithGigi
Berichten: 4158
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Acteur valt van paard tijdens Raveleijn show Efteling

Nieuw bericht Geplaatst: 23-04-15 16:33

Tja, hoort erbij he!
Vraag me toch wel af wat er gebeurd is.

Anoniem

Nieuw bericht Geplaatst: 23-04-15 16:34

terpentijn schreef:
Auw. Ja, dat kan altijd gebeuren, natuurlijk, show of niet. Neem aan dat het paard wel showgewend was? En dat de ruiter en het paard aan mekaar gewend waren?


Heb je de show wel eens gezien :D ? Dat doe je niet als je paard niks gewend is haha.

Maar kan altijd gebeuren inderdaad... Hoort bij paardrijden.

terpentijn
Berichten: 7356
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Acteur valt van paard tijdens Raveleijn show Efteling

Nieuw bericht Geplaatst: 23-04-15 16:35

Ieder paard -ook een showgewend paard - kan opeens schrikken (bijv. van iets uit het publiek). Gelukkig is er niemand erg gewond geraakt.

GIVE ME THE COURAGE TO ACCEPT WHAT I CAN AND CANNOT CHANGE... AND THE WISDOM TO DISTINCT BETWEEN THOSE TWO

kimpronk86
Berichten: 14
Geregistreerd: 22-04-15
Woonplaats: Heerhugowaard

Nieuw bericht Geplaatst: 09-05-15 16:59

T blijft idd een sport met een risico, maar fijn om te lezen dat het goed is afgelopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Bolletje29, DotBot, Facebook, FCSA, JornaR, karmas, maava, nikkel, weslyjune, Wopkebrok en 53 bezoekers