Merrie reageert heftig op 'vreemden'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:21

Qimm schreef:
Ze wil aandacht van iedereen die ze ziet :')
Man of vrouw maakt niet uit. Ik heb nog geen echte link gevonden tussen haar gedrag en de personen waar ze het tegen doet. Vrijwel alle mensen die hier langskomen kent ze allemaal al, erg veel nieuwe mensen komen niet langs.

Het viel voor het eerst op dat ze nukkig begon te doen naar mijn man, de persoon die juist haar grootste liefde is sinds ze geboren is. We konden geen aanleiding vinden voor die verandering.

Daarna begon ze naar meer onbekende mensen (dus mensen die ze niet minstens elke week wel een keer ziet) te gillen bij aanraking en toen ze dus zo enorm uitviel naar de hoefsmid ben ik eerst begonnen lichamelijke problemen uit te sluiten.

Ze doet leuk en gezellig tot ze aangeraakt wordt. Hoofd, hals. Allemaal piepen. Snoet nog veel heftiger gillen. Wanneer je haar negeert, snuffelt ze wat en blijft ze er gezellig bij staan.


Lastig zeg! Als je beschrijft dat het alleen bij aanraking is, dan gaan mijn gedachten richting fysiek. Is het specifiek als mensen haar op een bepaalde plek aanraken? Of hele lijf, maakt niet uit? Rechts, links? Mijn merrie wordt echt mega geirriteerd bij aanraking door maagzweren. Maar dat is wel specifiek aan de hele voorkant, vooral links. Billen mag ik gewoon kriebelen dan :+

En ze reageert echt nul op jou? Want bij een fysiek probleem verwacht ik toch wel iets van reactie, ook al kunnen ze dan echt wel wat milder reageren op de eigenaar, dan op vreemden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MissMarije en 39 bezoekers