Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:12

xxxmh schreef:
eamkoopman schreef:
Inmiddels week 13... Hele simpele laarzen besteld, zo moeilijk kan het toch niet zijn om die te maken


Misschien dat de fabriek nog last hebben van corona? Minder medewerkers tegelijk aan het werk, zieke mensen?


Hm, zou kunnen inderdaad. Zou het wel fijn vinden als ze een winkel daarvan op de hoogte stellen...


ImLucky
Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 16:39


LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

Regenpier
Berichten: 1774
Geregistreerd: 01-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 16:51

bettyvn schreef:
hier mensen ervaring met https://www.myridingboots.com/


Deze website is onderdeel van Drunens Ruiterhuis, specifiek gericht op buiten Nederland (zover ik weet vooral gericht op Amerika) :) Dus in principe heb je gewoon te maken met Drunens Ruiterhuis

Izalasco (Belasco x Lucky Boy)

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:47

Ze zijn er eindelijk :) [ img ]
[ img ]

Ben wel bang dat de kuit te groot gaat worden... zit nu al ruim (kan net geen hand tussen), maar wel aangesloten. Hopelijk over een jaar nog steeds netjes aangesloten...

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:17

eamkoopman schreef:
Ze zijn er eindelijk :) [ [url=m/O5TvBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OJ6Khu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben wel bang dat de kuit te groot gaat worden... zit nu al ruim (kan net geen hand tussen), maar wel aangesloten. Hopelijk over een jaar nog steeds netjes aangesloten...


Daar zou ik eerlijk gezegd dan niet aan beginnen.. kan me voorstellen dat ‘t zuur is na zo lang wachten, maar toch..
Bij mijne zat ‘ie écht strak aangesloten en dat zit nu nog steeds super mooi. Kan nog steeds niet de rits dicht doen zonder ‘m met m’n vinger te begeleiden, maar dat sluit dus wel echt perfect aan. Maar bij stalgenoten met meer ruimte, gaat ‘t toch lelijk inzakken/kreuken.

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:21

AnneJ1995 schreef:
eamkoopman schreef:
Ze zijn er eindelijk :) [ [url=m/O5TvBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OJ6Khu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben wel bang dat de kuit te groot gaat worden... zit nu al ruim (kan net geen hand tussen), maar wel aangesloten. Hopelijk over een jaar nog steeds netjes aangesloten...


Daar zou ik eerlijk gezegd dan niet aan beginnen.. kan me voorstellen dat ‘t zuur is na zo lang wachten, maar toch..
Bij mijne zat ‘ie écht strak aangesloten en dat zit nu nog steeds super mooi. Kan nog steeds niet de rits dicht doen zonder ‘m met m’n vinger te begeleiden, maar dat sluit dus wel echt perfect aan. Maar bij stalgenoten met meer ruimte, gaat ‘t toch lelijk inzakken/kreuken.


Naja, het wachten is het niet eens. Had natuurlijk aanbetaling gedaan van 250,- dus ik had toch niet echt het idee dat er een keuze was (natuurlijk is die er wel, maar goed). Heb ze gewoon betaald en meegenomen, ik ben in ieder geval blij dat het geen laarzen van 1000,- waren.

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 22:22

AnneJ1995 schreef:
eamkoopman schreef:
Ze zijn er eindelijk :) [ [url=m/O5TvBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OJ6Khu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben wel bang dat de kuit te groot gaat worden... zit nu al ruim (kan net geen hand tussen), maar wel aangesloten. Hopelijk over een jaar nog steeds netjes aangesloten...


Daar zou ik eerlijk gezegd dan niet aan beginnen.. kan me voorstellen dat ‘t zuur is na zo lang wachten, maar toch..
Bij mijne zat ‘ie écht strak aangesloten en dat zit nu nog steeds super mooi. Kan nog steeds niet de rits dicht doen zonder ‘m met m’n vinger te begeleiden, maar dat sluit dus wel echt perfect aan. Maar bij stalgenoten met meer ruimte, gaat ‘t toch lelijk inzakken/kreuken.


Ik had toen ook een kuitmaat kleiner gepast en die kreeg ik dus helemaal niet dicht. Had dan toch maatwerk moeten worden, gok ik...

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 08:25

Ah ja ik snap je wel. Ik had ook een aanbetaling gedaan en had dat ook lastig gevonden.
Hopelijk blijven ze mooi zitten! En anders zit er maar één ding op: extra snoepen... :Y)

eamkoopman
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:47

AnneJ1995 schreef:
Ah ja ik snap je wel. Ik had ook een aanbetaling gedaan en had dat ook lastig gevonden.
Hopelijk blijven ze mooi zitten! En anders zit er maar één ding op: extra snoepen... :Y)


Hahah! Of heel hard mijn kuiten trainen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 09:50

Ik weet niet of je anders buiten de standaard maten valt; maar niet goed is niet goed toch?

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 21:18

Mijn Bellini’s zijn binnen *\o/*
8,5 week wachten ongeveer, dus dat viel mee!

[ img ]

Maanlicht
Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 11:27

Noukie schreef:
Mijn Bellini’s zijn binnen *\o/*
8,5 week wachten ongeveer, dus dat viel mee!

[ [url=m/RitGLJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


*\o/* <3

Celinee_
Berichten: 4629
Geregistreerd: 25-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:52

Ik heb mijn laarzen van de week opgehaald, na +/- 9 weken wachten, maar het was het waard. :D

[ img ]

Maanlicht
Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:36

Celinee_ schreef:
Ik heb mijn laarzen van de week opgehaald, na +/- 9 weken wachten, maar het was het waard. :D

[ [url=m/yA0p0p.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:49

Ook heel nice!

Ik heb precies 1x met de mijne kunnen rijden so far, maar dat beviel wel goed!

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:46

Wauw die zijn gaaf!


Celinee_
Berichten: 4629
Geregistreerd: 25-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:20

Bedankt! Heb er nu 2x mee gereden, maar het valt me mee. Nog geen blauwe of beurse knieholtes in ieder geval. :D
Hoe vaak maken jullie ze schoon e.d.?

rozebadeend
Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:14

Ik geef even dit topic weer een schopje :)

Ik heb bij Levade een prijslijst gevonden, en ben een beetje aan het rekenen waar ik op uitkom, zodat ik weet wat ik moet sparen :+

Maar begrijp ik het goed dat je naast de standaard prijs voor de laarzen, ook áltijd extra betaald voor een zool? Ik lees een standaard zool 55,- zit dat niet bij de prijs in dan?

En 175,- extra voor volledig maatwerk? Of kan je vaak wegkomen met half maatwerk? Ik heb een redelijk normale maat, maar wil voor dit geld wel dat ze perfect passen natuurlijk.

En kan ik ergens voorbeeldjes vinden van de leersoorten, of moet je daarvoor echt naar de winkel? Ik heb die nog niet kunnen vinden, maar misschien moet ik nog wat beter zoeken.


Ik heb de ottaviano op het oog. Twijfel nog tussen gewoon zwart leer, of brushed zwart. Die lijkt me ook erg gaaf, ben alleen benieuwd wat daarvoor een meerprijs is.
En ben er nog niet over uit of ik die ook voor het springen echt mooi vind. T moeten wel allround laarzen worden, die ik voor zowel dressuur als springen aan kan.

paljaslaura
Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:20

Je kan ze ook even bellen. Voor de Vibram zool betaal je inderdaad meer maar dit was wel de moeite agz deze veel slijtvaster zijn dan de standaard. Maar ik zou ze even bellen. Zijn super behulpzaam bij Levade!

Capriootje
Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:41

Die extra prijs is voor de vibram zool onder bijvoorbeeld de tricolores. Als je een ottaviano/bellini model etc kiest zit die er al standaard onder.

Ik heb half maatwerk, alleen de kuit bovenin smaller maar denk dat je niet snel op volledig maat werk uitkomt als je verder geen hele aparte maten hebt.

rozebadeend
Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:56

ahh dat is fijn om te horen!
Al die extra's dat tikt behoorlijk door :+

Ik denk persoonlijk dat het voor mij met half maatwerk dan wel zou moeten lukken. Kon met cavallo ook met de standaard modellen toe, en volgens mij hebben ze best veel opties als ik het zo zag.
Dat scheelt ook alweer!

_Zsazsa_
Berichten: 4482
Geregistreerd: 30-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:00

Even een upje!

Zijn er nog meer mensen die laarzen in bestelling hebben? Ik ben benieuwd hoelang het deze keer duurt. De vorige keren had ik mijn laarzen tussen de 5/7 weken al. Zit nu alweer op 7 weken. Altijd spannend dat wachten!

Sorriso
Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 22:53

Yep! Vanaf 20 april al.
Kreeg van de week mail van Den Besten dat wanneer je voor 26 juni bestelt, je ze voor 14 augustus (de zomerstop) binnen hebt. Mag dus hopen dat de mijne er gauw zijn.

I wonder, wonder, wonder... About the spell that you are under
Tell me it's some hocus pocus, Made to lose your focus

xSannee
Berichten: 4344
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 23:22

Ik heb ook laarzen in bestelling staan, ze gaven toen 7/8 weken wachttijd aan. Volgens mij nog 2 weken wachten?

Ben heel benieuwd <3

Sorriso
Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-21 08:46

Ik heb gisteren naar aanleiding van dit topic even gemaild voor de status. De laarzen zijn binnen! :# :D

I wonder, wonder, wonder... About the spell that you are under
Tell me it's some hocus pocus, Made to lose your focus


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 48 bezoekers