Verschillende merken air vesten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Plonspony
Berichten: 271
Geregistreerd: 30-11-12

Verschillende merken air vesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-21 12:56

Goedemiddag!

Ik ben me aan het voorbereiden om voor de eerste keer op mijn jonge paard te gaan stappen. Over een paar maanden weliswaar, maar beter alvast goed mijn huiswerk gedaan toch :)

Nou heb ik al behoorlijk wat informatie gelezen maar ik ben er nog niet uit welk vest het beste is. Wat bekende merken op een rijtje: Hitair, Point Two Air Jacket en Helite.

Nu kwam ik in mijn zoektocht ook de merken Covalliero en EquiThème tegen (Agradi), welke een wat vriendelijker prijskaartje hebben.
Ik kan weinig ervaringen vinden op internet met deze 2 merken. Dat kan natuurlijk een reden hebben (omdat de kwaliteit echt slechter is), maar ook omdat niemand er daadwerkelijk nog ervaring mee heeft.

Dus vandaar mijn vraag op bokt: zijn er hier positieve of negatieve ervaringen met Covalliero (€349) of EquiThème (€390, 20% korting nu). Is er reden om voor een van de bekende merken te gaan?

Alvast bedankt!

~ Whoever said diamonds are a girl's best friend never owned a Briljant ~


Nynkex01
Berichten: 1112
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 19:15

Hoi! wel een oud topic, maar ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met de equitheme.

“The biggest lie I tell myself is ‘I don’t need to write that down, I’ll remember it….”

Follow us on Instagram @nynkevdwal_paradressage
https://instagram.com/nynkevdwal_paradressage?utm_medium=copy_link

BeritSor
Berichten: 54
Geregistreerd: 18-03-22

Re: Verschillende merken air vesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 10:36

Waarom kies je een air vest boven een bodyprotector? (nieuwsgierig!)

Nynkex01
Berichten: 1112
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Verschillende merken air vesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 11:34

Omdat het niet zo stijf zit, als hij niet opgeblazen is is het gewoon een fijne bodywarmer. en voor mijn gevoel is dit nog wat veiliger omdat je zachter valt.
Op de vraag van de TS terug te komen, ik kreeg gister de equitheme binnen. Weet natuurlijk niet hoe hij werkt als je valt maar ziet er fijn uit

“The biggest lie I tell myself is ‘I don’t need to write that down, I’ll remember it….”

Follow us on Instagram @nynkevdwal_paradressage
https://instagram.com/nynkevdwal_paradressage?utm_medium=copy_link


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers