Welke outdoorlaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
xSelina
Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-20 00:28

Katyatje schreef:
Ik meld me hier ook even. Ik trappel al twee winters door de modder met bergschoenen die nu toch wel hun beste tijd gehad hebben, en ik zoek een upgrade.

Ik ben op zoek naar een hoge waterdichte laars, met de voornaamste eis dat ze rond de kuit goed aansluiten. Ik kom nu namelijk elke avond met hooi in mijn schoenen thuis en ik heb er genoeg van.

Sluiten de hoge Muckboots goed aan? Of andere suggesties?


Bij die van zoo adventure kan je de kuit maat zien, kan je kijken of ze passen :D


superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:51

Katyatje schreef:
Ik meld me hier ook even. Ik trappel al twee winters door de modder met bergschoenen die nu toch wel hun beste tijd gehad hebben, en ik zoek een upgrade.

Ik ben op zoek naar een hoge waterdichte laars, met de voornaamste eis dat ze rond de kuit goed aansluiten. Ik kom nu namelijk elke avond met hooi in mijn schoenen thuis en ik heb er genoeg van.

Sluiten de hoge Muckboots goed aan? Of andere suggesties?


Ik had toch maar de gevoerde Dunlop's gehaald en die kan je bovenin aantrekken, maar ik heb alsnog hooi in mn laarzen?? Maar komt ook door mijn lompe manier van netten vullen ben ik bang dan.

Verder lopen ze aardig en zijn waterdicht, maar het zijn zweet dingen, waar ik normaal echt nooit zweetvoeten heb.

Heb alle andere bekeken, maar las over Muck boots te vaak dat ze stuk gaan en leren heb ik gewoon geen vertrouwen in op de paddock. Je loopt door nattigheid, maar ook urine, mest etc. Daar kan leer volgens mij echt nooit lang tegen.
Zou ik ze op stal hebben staan en niet door de mest lopen, zou ik anders kiezen.

miereneter
Berichten: 2521
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 19:21

Coentjuh schreef:
Dat probleem heb ik ook (hooi). Daarnaast zak ik wel iets verder in de modder dan bergschoen niveau -O-. Paddock is droog hoor, maar het pad tussen de weide en paddock niet helaas.

Ik heb ze nog niet gekocht omdat ik twijfel over de breedte van de voet en omdat er geen maat 39 bestaat.. Maar ik hoorde dat de Muckboot Colt Ryder redelijk smal is en hoog aansluit?


Ik had de Colt Ryder (voor ik ze kwijt raakte omdat ze van de bagagedrager van mijn fiets vielen en ik ze nooit meer heb teruggevonden). Inderdaad redelijk aansluitend, en ik heb smalle kuiten. Bij mij alsnog hooi erin hoor, maar ik ben dan ook de onhandigste hooinettenvuller op aarde.

Heerlijk voetbed en warm. Ik heb geen nieuw paar gekocht, omdat ik ermee wil kunnen fietsen en daarvoor waren ze voor mijn korte benen net te hoog. Nu een paar leren motorlaarzen voor een tientje gescoord, maar ik kom wel thuis met een halve baal hooi daarin.

Homo sapiens non urinat in ventum.

LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 07:53

Ik heb mijn 2e paar van Zoo Adventure besteld, zulke fijne laarzen!

Ik heb altijd maat 38, maar van Zoo heb ik 37.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 07:58

Daancha schreef:
Ik heb mijn 2e paar van Zoo Adventure besteld, zulke fijne laarzen!


Hier staan ze nog steeds ongebruikt eigenlijk in de kast. Van de week ga ik het weer proberen en anders maar op marktplaats.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Re: Welke outdoorlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:00

Maar kon je ze niet gewoon retourneren dan?

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:02

Daancha schreef:
Maar kon je ze niet gewoon retourneren dan?


Nee omdat ik al wat er op gelopen had, kaartjes zijn er af ook, op mijn vraag van retourneren reageerde de klantdnservice ook niet. Ik heb wel wat tips gehad van ze. Is gewoon een wijze les geweest zulke dingen niet online te kopen.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

LadyFiesta
Berichten: 685
Geregistreerd: 07-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 08:12

Hmmm balen. Ik heb mijn eerste paar inderdaad wel in de winkel gekocht en dus kunnen passen. Nu de hogere met smalle schacht besteld, ik heb echt heel smalle kuiten dus ik hoop dat ze mooi zitten. Ik zal het hier ook laten weten als ik ze binnen heb, voor de smalle-kuiten-mensen.


Isabonny
Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Re: Welke outdoorlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 11:14

Ik heb Dunlops besteld bij werkschoenenbaas. Ik heb gekozen voor betaling achteraf, dus dan kunnen we ze even uitproberen (binnen natuurlijk ;) ).

Ik heb gekozen voor de Dunlop C462943.VK Thermoflex S5 werklaars.
De omschrijving ervan stond me erg aan, met name de goede schokabsorptie, licht van gewicht en bestand tegen mest e.d.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mdr en 62 bezoekers