tips gezocht om de winter te overleven!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bagheera_206

Berichten: 25894
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:58

Wicky schreef:
Twee paar goede handschoenen en muckboots maken het best dragelijk. Ik doe in de winter veel grondwerk en draag dan mn ijsland rijoverall. Heerlijk ding!


Rijoverall FTW! {:} *\o/*

sunny43
Berichten: 1063
Geregistreerd: 14-06-11

Re: tips gezocht om de winter te overleven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:26

Uhip heeft geweldige jassen en rijrokken, blijf ik heerlijk warm, nu mijn tenen en vingers nog .....dat blijft een uitdaging!

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:24

Decathlon heeft speciale rijbroeken voor koud weer. Ik weet niet hoe prettig ze zitten, maar heb ze hier wel eens voorbij zien komen.

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: tips gezocht om de winter te overleven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:52

Als je stroom hebt daar is een waterkoker en wat thee/oploskoffie/chocomelk etc. Heerlijk om echt even door te warmen en je handen aan op te warmen. Goede handschoenen om mee te werken zijn de dikke, knaloranje werkhandschoenen bij de Action. Daar mest ik mee ed. Zijn niet waterdicht aan de oranje kant maar zijn zo weer droog. Van HKM heb je nep uggs die zalig warm en perfect waterdicht zijn, niet om mee te rijden maar wel geweldig voor het werk.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:54

Palmboom95 schreef:
Decathlon heeft speciale rijbroeken voor koud weer. Ik weet niet hoe prettig ze zitten, maar heb ze hier wel eens voorbij zien komen.


De kipwarm :j . Die zit heerlijk! Heb er voor mijn dochter ook 1 gekocht. Ideaal. En ik heb nu voor mezelf nog een paar dunlop blizzard laarzen gekocht in de hoop warme voeten te houden als ik bij mijn dochter langs de kant sta wanneer zij van de winter gaat rijden.

present
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 12:29

Wat naar mijn mening het beste werkt is zorgen dat je goed in beweging blijft, zeker als je net buiten bent. Eerst de zwaarste klusjes doen dus.