Te zwaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 22:07

Hey bokkers.Een vriendin van me heeft een gewicht van 102 kilo.En rijd ook paard.niet altijd maar zo nu en dan.Ook rijd ze een trekpaard en niet een pony.Maar nu is het de vraag is het het erg belastend voor het paard en wat is nu echt te zwaar om te rijden

Anoniem

Re: Te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:11

Ik zelf zou dat al te zwaar vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan niet op de lepel van het zadel zit en het paard niet in de weg zit.

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:14

Ik ben vooral benieuwd wat je met de antwoorden gaat doen. Je vriendin zeggen dat bokt vind dat ze te zwaar is?

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 22:15

_lauraaa_ schreef:
Ik zelf zou dat al te zwaar vinden. Ik kan mij niet voorstellen dat je dan niet op de lepel van het zadel zit en het paard niet in de weg zit.

Ze rijd op een.volwasene maat zadel en haar kont komt niet echt helemaal over de lepel heen dus dat valt mee.Dus haar billen steken niet uit als ze er op zit

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 22:16

Sizzle schreef:
Ik ben vooral benieuwd wat je met de antwoorden gaat doen. Je vriendin zeggen dat bokt vind dat ze te zwaar is?

Heb toestemming gevraagt aan haar om het hier te vragen

Goudhaan1

Berichten: 648
Geregistreerd: 02-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:18

Lalahorse schreef:
Sizzle schreef:
Ik ben vooral benieuwd wat je met de antwoorden gaat doen. Je vriendin zeggen dat bokt vind dat ze te zwaar is?

Heb toestemming gevraagt aan haar om het hier te vragen

Maar, waaróm?
En ja, persoonlijk vind ik 102 kg écht te zwaar om nog op een paard te stappen.

HorseChica

Berichten: 889
Geregistreerd: 09-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:19

Heee ponylove/lalahorse/blablablabla
Word het niet eens tijd om te stoppen met rellen en je mogelijkheid tot internetten terug te geven aan je begeleiders en lekker braaf te gaan slapen?

Want jij weet zelf donders goed dat jij dit topic enkel opent om dat dit ook weer op een rel uitloopt.

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Re: Te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:20

Hey TS, ik zou gewoon zeggen dat ze te dik is en samen aan een programma gaan mee doen ofzo. Zij afvallen en jij een cursus normaal doen.

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:22

HorseChica schreef:
Heee ponylove/lalahorse/blablablabla
Word het niet eens tijd om te stoppen met rellen en je mogelijkheid tot internetten terug te geven aan je begeleiders en lekker braaf te gaan slapen?

Want jij weet zelf donders goed dat jij dit topic enkel opent om dat dit ook weer op een rel uitloopt.


Ik ben het hier zéér mee eens, het verbaasd me zelfs dat er nog geen ban op dit account zit

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-20 22:22

Amy223 schreef:
Hey TS, ik zou gewoon zeggen dat ze te dik is en samen aan een programma gaan mee doen ofzo. Zij afvallen en jij een cursus normaal doen.

Sorry maar ik doe normaal
Spoiler:
ik wil hier geen nare reaties zien

hwn
Berichten: 4697
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:24

Er zijn heel wat volwassen mannen van pakweg 80 kg die op een paard van 600 kg rijden. Waarom zou iemand van 102 kg niet met een paard van 1000 kg mogen rijden dan? Als ik met mijn 60 kg op mijn paard van 540 kg rij, ben ik procentueel zwaarder dan jouw vriendin.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:24

Lalahorse schreef:
Amy223 schreef:
Hey TS, ik zou gewoon zeggen dat ze te dik is en samen aan een programma gaan mee doen ofzo. Zij afvallen en jij een cursus normaal doen.

Sorry maar ik doe normaal
Spoiler:
ik wil hier geen nare reaties zien



Dan is het tijd om je ogen te sluiten en te gaan slapen. Zie je ze ook niet.

En ja meer dan 100kilo is te zwaar. Stel voor dat ze een stokpaard koopt

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:24

Lalahorse schreef:
Sorry maar ik doe normaal
Spoiler:
ik wil hier geen nare reaties zien


Stop dan ook met zelf nare reacties geven in topic’s van andere mensen.....

Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:24

Lalahorse schreef:
Amy223 schreef:
Hey TS, ik zou gewoon zeggen dat ze te dik is en samen aan een programma gaan mee doen ofzo. Zij afvallen en jij een cursus normaal doen.

Sorry maar ik doe normaal
Spoiler:
ik wil hier geen nare reaties zien


Ik wil geen nare reacties op andere bokkers meer zien. Je verziekt de hele sfeer, bijzonder jammer.

HorseChica

Berichten: 889
Geregistreerd: 09-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:25

Jilletje schreef:
HorseChica schreef:
Heee ponylove/lalahorse/blablablabla
Word het niet eens tijd om te stoppen met rellen en je mogelijkheid tot internetten terug te geven aan je begeleiders en lekker braaf te gaan slapen?

Want jij weet zelf donders goed dat jij dit topic enkel opent om dat dit ook weer op een rel uitloopt.


Ik ben het hier zéér mee eens, het verbaasd me zelfs dat er nog geen ban op dit account zit


Nou precies!
Ik gok dat alle modjes lekker aan het bbq-en zijn geweest vandaag, en vergeten zijn dat er ook nog losgeslagen pubers in toom gehouden moeten worden op het forum.

Anoniem

Re: Te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 22:26

Ik plaats hier een tijdelijk gastslotje

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Te zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 10:17

Moderatoropmerking:
Het gastslotje wordt een permanent slotje. Om te beginnen is er een centraal topic met vragen over 'ben ik te zwaar voor mijn paard/pony'. Daarnaast is het niet netjes om te praten over een andere combinatie amazone/paard terwijl de amazone zelf niets plaatst op Bokt. Als de amazone wil weten of de combinatie nog past of dat ze te zwaar is kan ze zelf een bericht plaatsen in het centrale topic (bij voorkeur met foto)