Fijne cap voor raar hoofd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Identity
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-07-16

Fijne cap voor raar hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-20 17:54

Hallo bokkers!

Ik wil graag jullie advies vragen voor een nieuwe cap. Ik heb tijden gereden met een goedkope kap van 20 euro van de decathlon met elastiek. Heerlijke cap maar vond hem net iets te los zitten.

Daar begon de zoektocht en kwam ik uiteindelijk op de Chinook van Harry's Horse uit. Leek in eerste instantie goed te zitten, lekker licht. Maar... Hij schuift omhoog over mijn voorhoofd! Hij kan niet strakker en anders zit hij juist te los. Daarnaast heb ik het idee dat hij echt 'op' mijn hoofd zit ipv dat mijn hoofd er 'in' zit, ben dan ook bang dat hij niet afdoende beschermt als ik val.

Nu ben ik dus weer op zoek en ik heb geloof ik een heel raar gevormd hoofd want heb nog bijna geen cap gevonden die enigzins comfortabel zat :')

Wat ik al uitgeprobeerd heb:
-Alle modellen van HH, Casco en Uvex die de Divoza verkoopt(zitten niet diep genoeg of te veel ruimte aan de zijkanten of klemmen heel naar bovenop hoofd)

BR Sigma, kon mij herinneren dat ik deze ooit heel fijn vond zitten maar zit nu ook niet goed, ook echt een 'eierdopje' gevoel.

Ben daarna weer naar de decathlon gegaan en heb daar de 900 cap op gehad. Deze zat als een van de eerste best lekker maaar... Spuuglelijk en net te groot. Maatje kleiner (56) is nergens te krijgen.

Ik heb nu mijn oog op de
QHP Dynamic VG1 omdat daar twee liners voor ovale en ronde hoofden bijzitten maar deze is weer nergens te passen.

Samengevat wat ik zoek:
-cap maat 56/57
-liefst vaste maat, draaiknop knelt al gauw in mijn nek
-max 100/120 euro
-'Diepe' pasvorm, hoofd echt 'in' de cap
-niet te dikke bandjes en redelijke ruimte voor oren in verband met kraakbeenpiercings die anders in de verdrukking komen :')

Wie heeft er nog een goede suggestie. Want ik weet het echt even niet meer.

Alvast heel erg bedankt!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clairtje_Sun en 9 bezoekers