Welke schoenen zowel wandel als rijschoenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MightyMike

Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Welke schoenen zowel wandel als rijschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 08:36

Ik heb die ook @Karin, vind het heerlijke stalschoenen en rijd er ook mee (wel in een westernzadel, daar zijn de beugels wat breder van), maar heb er op geprobeerd te wandelen en met iets langere afstanden dan een half uur, lukt me niet in deze schoenen. Kan aan mij liggen, maar dan zit er net te veel ruimte in, ik heb liever veters zodat de schoen wat meer aangesloten kan worden. Ik heb voor het wandelen nu de mountain peak, tweede paar inmiddels, omdat de eerste zo goed bevielen! Heb ik ook erg lang mee gedaan, gebruik ze niet voor het rijden, maar zou prima kunnen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 10:02

Ik denk dat ook wel meetelt wat er onder 'wandelen' wordt verstaan. Wil je hele dagtochten maken in al dan niet ruig terrein? Of ga je twee keer per dag een halfuur de hond uitlaten in het natuurgebied om de hoek?

Overigens passen mijn Redbacks prima in standaard beugels (al rijd ik zelf met Flexrides met kooi). Maar mijn advies zou zijn om de beugels mee te nemen als je schoenen gaat passen in een fysieke winkel.

MANON3009
Berichten: 47
Geregistreerd: 13-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:49

Ariat :j

Mirre1415

Berichten: 341
Geregistreerd: 17-10-19
Woonplaats: Somewhere only we know

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:54

Quur! Niet al te prijzig en zitten heerlijk, trajabar heet t geloof ik. lekkere hak eronder ook _/-\o_

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 17:55

Ik heb de Ariat Telluride II H2O. Wil nooit meer wat anders!! <3