Kep italia kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
ginatje
Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:15

Ik heb zowel KEP als Samshield en ik vind het beide echt geweldig fijne caps. Qua comfort zijn ze allebei top. Ik heb een lichte voorkeur voor Samshield omdat ik die net wat chiquer vind en zoals eerder genoemd ook mooier afgewerkt, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur. Voor mij zijn ze het geld dubbel en dwars waard :j

Jillz (Sorento x Vivaldi) B+29 Hippiade 2019 klasse B: 65.9% L1+29 L2+23 M1+19


Marije_jiplover
Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:15

Pasvorm is iets wat altijd afhangt van de vorm van je hoofd in combinatie met de vorm van de helm.
Daar zegt prijs helemaal niks over.

En idd, heb ook in topics op bokt wel afwerkingen voorbij zien komen waarbij ik me echt afvraag wat in hemelsnaam die hoge prijs voor het in mijn ogen vreselijk lelijke ding rechtvaardigt...
Ok vreselijk lelijk is een mening, maar slecht afgewerkt heb ik er iig diverse gezien en dan vind ik het dus geen kwaliteit voor z'n geld :n

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Saaams
Berichten: 13245
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:19

Ik heb er geen. Staat niet op mijn hoofd en het zit ook voor geen meter.
Dus ik zou zeggen eerst passen.
Tja geld waard? Ik vind een fijn passende en veilige cap wel geld waard.

Ik heb nu een kask. Deze was ook €550, gekocht na een val op mijn hoofd.

Laerkens Beauty

mavantos
Berichten: 3517
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 14:30

paardXXX schreef:
Heeft iemand hier ook ervaring met de Kep smart of de Kep chromo? Dit zijn de goedkoopste varianten. Ben even benieuwd hoe dat zit qua ventilatie etc


Ik heb de Chromo, fijne helm en ventilatie kan je zelf instellen. In de winter kan die dan helemaal dicht, waardoor die fijn warm is en in de zomer open en dan is die lekker luchtig. Dat kan bij de Smart niet en ik vind die persoonlijk ook niet mooi.

De ventilatie bij de Chromo is overigens hetzelfde als bij de andere duurdere caps van KEP, maar bij de duurdere helmen betaal je alleen extra voor het uiterlijk.

Kilimanjaro
@puppy_freek

_Nicky
Berichten: 5130
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:06

Bij de Smart kan je het rooster niet open of dicht zetten. Die staat altijd ‘open’.

vaaleriee
Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:42

Hutcherson schreef:
Ik heb er wel eens 1 ophad in de winkel en vond het niet heel bijzonder. Ik keek ook in de spiegel en dacht: getver, ga je serieus meedoen met die massa hysterie haha.
Maar sommige zijn prachtig hoor, maar ik heb geen last van mijn gewone helm dus voor mij geen meerwaarde, alleen zonde geld. Zou hem niet eens op durven, bang dat ik val en mn helm beschadig.

want nu heb je vast een hele exclusieve die de massa niet heeft :roll:

Ik heb er een klein jaar geleden een gekocht. Deed al 8 jaar met m’n Harry’s horse dus met een kortingscode en wat cadeaukaarten heb ik er toch een aangeschaft. Vind het een fijne cap maar niet zo fantastisch zoals sommige hier. Vind het fijne en mooie caps :)

paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 09:12

Ik heb er gister eentje op gehad in de winkel. Stond goed en ik kreeg geen champignon hoofd haha. Ik had degene op met een mat zwarte schaal, lak aan de voorkant en de cognac bandjes. heeft iemand deze?

❤️Rosa❤️

November108
Berichten: 1309
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:10

paardXXX schreef:
Ik heb er gister eentje op gehad in de winkel. Stond goed en ik kreeg geen champignon hoofd haha. Ik had degene op met een mat zwarte schaal, lak aan de voorkant en de cognac bandjes. heeft iemand deze?


Ik heb een matzwarte met lak voor en achterkant, alleen zwarte bandjes!

[ img ]

lianne125
Berichten: 1425
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:08

November108 schreef:
paardXXX schreef:
Ik heb er gister eentje op gehad in de winkel. Stond goed en ik kreeg geen champignon hoofd haha. Ik had degene op met een mat zwarte schaal, lak aan de voorkant en de cognac bandjes. heeft iemand deze?


Ik heb een matzwarte met lak voor en achterkant, alleen zwarte bandjes!

[ [url=m/JagOth.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb exact dezelfde als jou :D

Tristan XI B+0 -----> L1+6-----> L2 +6-----> M1+11 ----> M2+12 ----> Z1 +10 -----> Z2+10 -----> ZZ-licht+6!

frensje
Berichten: 719
Geregistreerd: 12-11-10
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:12

Ik heb een Kep en vind het absoluut een fijne cap. Maar heel eerlijk: mijn vorige van Uvex was ook een fijne cap en kostte een fractie van wat mijn Kep kostte.
Mijn Kep past mooi bij mijn wedstrijd outfit dat dan weer wel.

Hard work pays off

Oamaru
Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:33

Ik heb een Kep gepast, vond ze niet fijn zitten en erg warm in de woestijn hitte. Heb nu een Samshield en een Back on Track en die laatstgenoemde is echt de allerfijnste en veiligste cap ooit. Zit heerlijk koel met de speciale gel en heb de polish versie voor wedstrijden. Blij dat ik nu wat anders heb dan de rest van het veld.

paardXXX
Berichten: 154
Geregistreerd: 03-03-15

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-20 15:38

Hoi! Ben ik weer :) ik sta op het punt een Kep aan te schaffen bij hypostore want daar is nu korting! Weten jullie hoe het zit met de garantie van Kep?

❤️Rosa❤️

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:39

paardXXX schreef:
Hoi! Ben ik weer :) ik sta op het punt een Kep aan te schaffen bij hypostore want daar is nu korting! Weten jullie hoe het zit met de garantie van Kep?


Heb het even opgezocht voor je. Dit kom ik vinden: Garantie Op alle caps levert Kep Italia 2 jaar fabrieksgarantie. De garantie betreft fabriek- en/of materiaalfouten en vervalt als er reparaties door derden zijn verricht, de gebreken zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik, het artikel slecht is onderhouden of als er sprake is van nalatigheid. Als bij normaal gebruik, volgens de bestemming van het betreffende product, gebreken optreden, worden deze door Kep Italia kosteloos hersteld. 

Yom
Berichten: 3752
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:55

Die tas/hoes waar een Kep inzit, hoe maken jullie die schoon? Doen jullie die wel eens in de wasmachine?

Simbaa
Berichten: 3962
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:16

November108 schreef:
paardXXX schreef:
Ik heb er gister eentje op gehad in de winkel. Stond goed en ik kreeg geen champignon hoofd haha. Ik had degene op met een mat zwarte schaal, lak aan de voorkant en de cognac bandjes. heeft iemand deze?


Ik heb een matzwarte met lak voor en achterkant, alleen zwarte bandjes!

[ [url=m/JagOth.jpg]Afbeelding[/url] ]


Grappig, ik heb hem precies andersom. Zelf ontworpen en inderdaad met korting gekocht bij Hypostore.

[ img ]

Evikes
Berichten: 926
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: Nieuwerkerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 09:47

Ik vind de Kep zalig zitten! Word ook niet zo warm door de goeie ventilatie.
Misschien heb je interesse, maar ik doe er eentje van me weg.
Bijna niet gebruikt. Scheelt hem toch al een hoop in de prijs! :)

[ img ]

Amie <3
Onassis <3
Opium <3

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:12

Ik heb nu een kleine anderhalf jaar mijn Kep, en heb er nog geen dag spijt van gehad! Ik heb hem zelf samen gesteld en ja, een smak geld voor neergelegd. Is 'ie dat waard? Dat maak je helemaal zelf uit! Voor mij wel, hij zit erg comfy, is licht en luchtig, en ik vind hem zo geniaal prachtig dat ik hem elke keer met veel plezier opzet.
Ik ben nogal van het 'je leeft maar 1 keer' principe, wat niet wil zeggen dat je je laatste centen eraan moet op 'smossen', maar als het kan, je wilt m graag én hij past goed, waarom dan niet? ;)


[ img ]

[ img ]

Linsey1998
Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:52

Leuk topic zeg! Ik wil er waarschijnlijk ook eentje aanschaffen, maar eerst even wachten tot er ergens korting is :')

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

SandravdB
Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Kep italia kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 13:51

Is er nu bij ruitersport boxmeer

kerstmuts


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DinaxUllie, Glenda en 14 bezoekers