Welk ondergoed (dames)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-20 23:01

Hoi allemaal,

Misschien een beetje een gekke vraag, maar welk ondergoed gebruiken jullie met paardrijden? Ik heb het dan vnl over onderbroeken.

Ik rij momenteel met een gewone normale onderbroek, of zoals mijn vriend ze noemt, oma onderbroek :')
Dit heb ik altijd gedaan en ging altijd goed. Helaas krijg ik er de laatste tijd last van. Rode pultjes/puistjes, rode lijnen van de naden en pijn. De pijn is moeilijk te omschrijven maar het is een beetje een combi van schrijnen en het gevoel als je een naar van bv je sok in je been hebt staan.
Ik heb al eens een boxer van mijn vriend geprobeerd, dit was wel beter maar dat niet lekker op andere plekken. (Ik snap dat mogelijk een dames boxer anders is :) ) ook rijden met een string wel eens geprobeerd, ook dit was het niet (zoals ik van te voren had verwacht...maar je moet wat proberen)

Wie heeft er tips? Zijn er mensen die hier ook tegen aan lopen? Tips over ander ondergoed e.d. mogen uiteraard ook gegeven worden, maar minder prioriteit!

Tilmar

Berichten: 3314
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:03

Ik heb altijd katoenen Racky slips. Lekker zacht en weinig randjes.
Nooit problemen mee. Niet super charmant ;) maar kan erger.

Anoniem

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:34

Draag enkel Prima Donna of Marie Jo en nog een merk, ben vergeten welke. Braziliaans, zacht stofje iig :D

Majolen

Berichten: 1061
Geregistreerd: 16-07-11
Woonplaats: In het Stro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:35

Het liefst katoen... Dat ademt en neemt vocht op. Inderdaad oma onderbroeken van de Hema.

Andere hebben meer aan naadloos ondergoed... DeZe zijn meestal niet van katoen. De Zeeman verkoop naadloze polyamide (?) oma onderbroeken.

tengeltje11
Berichten: 7136
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:40

Hier katoenen boxers van Dim. Al jaaareb. Zijn gouden dingen.

snorkel1986

Berichten: 3009
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:43

Ziki string van de action *\%/* al het andere schuurt _O-

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:43

Altijd Puma onderbroeken

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:44

Ik ga altijd naar de hunkemoller en dan heb je die rekjes met 3 voor zoveel euro. Daar zoek ik dan fijne naadloos ondergoed uit.

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:50

Ik heb ook zo een ondergoed probleem. Wil graag een onderbroek die niet door mijn broek te zien is want daar krijg ik de kriebels van. Normale onderbroeken, boxershorts en strings rij ik me mee open. Met strings nog het minste...

Ik ga volgen ;(

Bodiwi
Berichten: 142
Geregistreerd: 22-09-19

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:53

Chantelle soft stretch. Super zacht en onzichtbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 23:54

Naadloos ondergoed van de hema! Ze hebben daar altijd een rek met ondergoed dat vast laag geprijsd is, die zijn altijd 2+1 gratis, ik zoek daar altijd de naadloze uit. Dat is het enige dat bij mij fijn zit en niet voor irritatie zorgt. Je ziet ook geen randjes of iets door je broek, ook wel fijn :)

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 00:10

Met hersenonderzoek van de HEMA. Ik heb nog geen damesondergoed gevonden waarbij de voorste naad van de extra stof in het kruis niet irriteerd :n

Daphne__
Berichten: 12458
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 00:26

Rintah schreef:
Met hersenonderzoek van de HEMA. Ik heb nog geen damesondergoed gevonden waarbij de voorste naad van de extra stof in het kruis niet irriteerd :n


:') Moest hier wel even om lachen.


Ik rijd niet meer, maar deed dat altijd met boxers.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 00:40

Naadloos van de kik. Zijn van een glad soort stretch stof. Nooit meer irritatie sinds ik die heb.

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 00:52

Ik heb hier ook snel last van. Sinds ik naadloos ondergoed van de Hema gebruik (zowel boxer als slip) heb ik hier geen last meer van.
Heb ook van andere winkels geprobeerd maar die van de Hema zijn de enige waar ik geen plekken van krijg.

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 00:58

Bjorn borg mini boxers doen het hier heel goed!

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 01:03

Daphne__ schreef:
Rintah schreef:
Met hersenonderzoek van de HEMA. Ik heb nog geen damesondergoed gevonden waarbij de voorste naad van de extra stof in het kruis niet irriteerd :n


:') Moest hier wel even om lachen.


Ik rijd niet meer, maar deed dat altijd met boxers.


:') Ik ook, mooie autocorrect :Y)

Moest herenboxers staan :+

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 02:43

Ik had vroeger altijd het hipster model van Bon Giorno, maar die kan ik al jaren nergens meer vinden helaas. Waren hele saaie onderbroekjes, maar precies goede model voor mij en geen problemen mee.

Ik koop nooit iets met kant of andere stof dan katoen.

Heb al 100x ergens een pakje meegenomen wat erop lijkt, maar steeds is het het niet. Vaak snijden ze in mn lies. Met paardrijden voel ik het niet eens, maar kan er niet van slapen, dus dan maar zonder.

heb ook onderbroekjes van de hema die second best zijn, maar ook op raken.

De boxers van de action vallen me mee, maar niet 's nachts.

Had uiteindelijk iets gevonden bij de wibra. Ik kwam dusty kopen en zag onderbroekjes en model was bijna goed, stof ook, maar ze lagen na 1x dragen al uit elkaar :(

Ik heb een setje onderbroeken die op zich aardig zijn, maar die hebben een harde zijnaad. Die draag ik binnenste buiten. Dat scheelt me net ietsjes. Dat doe ik overigens met de meeste sokken ook.

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 07:16


massiemas

Berichten: 395
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Markelo

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 07:56

Paardrij ondergoed van Seducci, boxers zonder naden van een fijn, zacht stofje.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 07:57

Ik rij ook met die lelijke elastische strings van de action. Ben altijd bang dat ik eens van m'n paard flikker en dan op de gipskamer beland in die string :=

Zou graag wat anders dragen maar heb door de jaren heen al van alles geprobeerd en tot nu toe irriteert alles me..

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 08:01

Katoenen slips van Anne Rolfi (Kruidvat) of Ten Cate. En dan de high legs. Die zitten het beste met rijden. Charmant is een ander verhaal, maar dat vind ik met paardrijden echt het minst belangrijk :D

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 08:29

Ja, ook hier de action string ;)
Of de zwarte string van de zeeman. Wel katoen, want die elastische dingen irriteren.

Erna_

Berichten: 8834
Geregistreerd: 03-04-08
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Welk ondergoed (dames)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 08:50

Naadloze slips van de Action. Bevalt mij het best!

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 09:32

superpony schreef:
Ik had vroeger altijd het hipster model van Bon Giorno, maar die kan ik al jaren nergens meer vinden helaas. Waren hele saaie onderbroekjes, maar precies goede model voor mij en geen problemen mee.

Ik koop nooit iets met kant of andere stof dan katoen.

Heb al 100x ergens een pakje meegenomen wat erop lijkt, maar steeds is het het niet. Vaak snijden ze in mn lies. Met paardrijden voel ik het niet eens, maar kan er niet van slapen, dus dan maar zonder.

heb ook onderbroekjes van de hema die second best zijn, maar ook op raken.

De boxers van de action vallen me mee, maar niet 's nachts.

Had uiteindelijk iets gevonden bij de wibra. Ik kwam dusty kopen en zag onderbroekjes en model was bijna goed, stof ook, maar ze lagen na 1x dragen al uit elkaar :(

Ik heb een setje onderbroeken die op zich aardig zijn, maar die hebben een harde zijnaad. Die draag ik binnenste buiten. Dat scheelt me net ietsjes. Dat doe ik overigens met de meeste sokken ook.



Deze...?
https://www.sliponline.nl/bon-giorno-da ... 2-pak.html